• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ابراهیم خدابنده، دبیر کل انجمن نجات در دیدار با خانواده های انجمن نجات اصفهان: آلبانی برای فرقه رجوی آخرین ایستگاه می باشد

  • کد خبر : 13623
  • 07 مارس 2018 - 11:03

در جلسه ای که در دفتر انجمن نجات اصفهان برگزار شد تعدادی از خانواده های اصفهان حضور داشتند. مهمانان این جلسه، ابراهیم خدابنده، دبیر کل انجمن نجات و محمد تورنگ از نفرات بازگشتی که به تازگی از آلبانی به اغوش خانواده بازگشته اند، بودند.

در ابتدای جلسه ابراهیم خدابنده مختصری از وضعیت فعلی سازمان در آلبانی را بیان داشت و گفت: فرقه به ایستگاه آخر رسیده است . وی افزود: آلبانی برای فرقه رجوی آخرین ایستگاه می باشد و وعده های سازمان در ۳۰ سال گذشته سرابی بیش نبود و نارضایتی گسترده ای را در فرقه دامن زده که شخص مریم رجوی را وادار کرده دخالت کند و باز هم وعده سرخرمن به افراد بدهد و از آنها تعهد بگیرد که تا یکسال دیگر حکومت سرنگون است و ما به ایران خواهیم رفت.

تمام بگیر و ببندهای سازمان و بالا کشیدن حق و حقوق نفرات جدا شده هم برای فرقه منفعتی نداشت و مجبور شد مجدد تن بدهد به خواسته جدا شدگان که حقوق انها را کمیساریا بدهد.

فرقه با زیر پا گذاشتن بندهایی که انها را مرز سرخ اعلام کرده بود به مرز نابودی بسیار نزدیک شد و می رود تا طومار سازمان را در هم بکوبد.

نداشتن سلاح برای اعضای فرقه مرز سرخ بود، بیرون رفتن از قرارگاه مرز سرخ بود، شرکت نکردن نفرات در نشست عملیات  جاری و غسل هفتگی مرز سرخ بود، کسی که انقلاب را قبول نداشت  یعنی خائن بود و مرز سرخ را رد کرده است.

حالا چیزی به عنوان مرز سرخ وجود ندارد؟

و همه اینها نتیجه و ثمره مقاومت خانواده ها و اعضای جدا شده می باشد. و به زودی با فرو پاشی کل فرقه دیگر چیزی بنام مجاهدین نخواهد ماند.

در ادامه جلسه محمد تورنگ و ضعیت سازمان را بسیار اسفناک خواند و اعلام کرد  اکثر نفرات پیر و فرتوت و پژمرده و مریض هستند.  کسی رمقی ندارد، همه نفرات می گویند چرا وعده های پوچ و تو خالی می دهید!؟ چرا هنوز هم دم از سرنگونی می زنید!؟

زمانی در عراق تا دندان مسلح بودید هیچ غلطی نتوانستید بکنید حالا  با دست خالی و این همه نفرات مریض چه غلطی می خواهید کنید؟

نشست های سیاسی فرقه و نشست های عملیات جاری به دعواهای نفرات با مسولین ختم می شود و فرقه در سراشیب سقوط قرار دارد.

در ادامه جلسه محمد تورنگ ضمن گفتگوی صمیمی با خانواده ها به سوالات انها پاسخ و هم چنین از وضعیت فرزندان انها گفت.

در پایان جلسه ضمن آرزوی برچیده شدن بساط فرقه رجوی بر عزم خانواده ها برای  تحقق خواسته آنها یعنی آزادی فرزندانشان تاکید شد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز اصفهان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13623