• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

وحشت فرقه سرکوبگر رجوی از افشاگری ها / نفرات منتظر این هستند که کمیساریا پولشان را بدهد تا دماری از روزگارت مریم قجر در بیاورند

  • کد خبر : 13594
  • 05 مارس 2018 - 11:15

این را که می نویسم شاید باور نکنید و بگوئید که دیگر چه تهدیدی در دنیای آزاد . در کشور اروپایی که نمی شود، در عراق بودید فرقه یک جوری در نشست این کار را می کرد ولی در اینجا خنده دار است .

جدیدا به دو نفر از دوستان جدا شده ما به نامهای سعداله سیفی و بهمن اعظمی تلفن زده شده که اگر یکبار دیگر مصاحبه علنی داشته باشید شما را می کشیم و ردی هم از خودشان نگذاشته اند . سه شنبه هم بهمن اعظمی که در خیابانهای تیرانا قدم می زده دو نفر به نامهای شهریار کیا منش و محسن حاجیان به او گفته اند که این کارها را می کنی برایت در آینده خوب نیست.
عجیب است که این اتفاقات تنها در دو روز اتفاق می افتد ! قبلا از این تهدیدات نداشتیم . الان مشخص شده که افشاگریها چه بلایی به سر فرقه در آورده که داروغه های مریم قجر نفرات جداشده را تهدید به مرگ می کنند. این نشان دهنده این است که فرقه به آخر خط رسیده است.
می خواستم از طرف جداشده ها به فرقه بگویم که اینجا عراق نیست که هر غلطی بخواهی بکنی . اینجا کشور آلبانی است که تو در آن گیر کرده ای و هر روز در منجلاب فرو می روی .
تو فکر می کنی که با این تهدیدات و فشارها نفرات را از افشاگری باز می داری . اشتباه کرده ای . تازه شروع شده است . ما کم افشا کرده ایم که زیاد نکرده ایم. باید بدانی که اول راه است . تازه نفرات منتظر این هستند که کمیساریا پولشان را بدهد تا دماری از روزگارت مریم قجر در بیاورند که به جای تهدید به کشتن نفرات، خودت را حلق آویز کنی . فکر کردی که دنیا قانون ندارد که تو بیشعور، منظورم تو هستی مریم قجر ! بخواهی ما و دیگران را تهدید کنی .
این را می گویم که هر اتفاقی برای هر کسی در آلبانی بیفتد تو محکوم هستی و باید در تمام دادگاهها جواب بدهی. به جای اینکه سگهای خودت را درخیابان جمع کنی که اینطور پاچه جدا شده ها را می گیرند ، به اینها یاد بده که اینجا عراق نیست که بخواهی نفرات ناراضی را سر به نیست کنید . بله من به این نتیجه رسیدم که فرقه بر عکس اینکه خودم فکر می کردم از مصاحبه ها و مقالات بسیار سوخته است و اگر من در نوشتن بعضی مواقع تعلل می کردم الان انگیزه گرفتم که بیشتر بنویسم و افشاگری کنم . اینجا است که می گویند که عدو سبب خیر شود. به ما نشان دادی که بیشتر بنویسیم . مریم قجر باید دنبال یک سوراخ موش بگردی که مثل آن ملعون فرار را بر قرار ترجیح بدهی . نوبت تو هم می شود که جوابگوی اعمال خودت باشی .

یادداشت از سعید زمانی
انتهایی پیام / فریاد آزادی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13594