• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

افشاگری: هیج کجای دنیا نظیر مغزشویی در فرقه رجوی مشاهده نشده است

  • کد خبر : 13549
  • 03 مارس 2018 - 10:24

کسانی که سالیان سال اسیر ذهنی و همچنین اسیر فیزیکی فرقه تروریستی رجوی بوده اند خوب می دانند که زمانی که در عراق گرفتار بودیم و هیچ راه پس و پیش نداشتیم که از فرقه منحوس رجوی خارج بشویم و از دنیای بیرون هم بی خبر بودیم، مسعود رجوی ملعون راز و رمز ماندن افراد در تشکیلات را «انقلاب مریم» قلمداد می کرد و در تمام نشستها روی انقلاب مریم تاکید می نمود.
این واقعیت دارد که نظیر مغزشویی که در فرقه رجوی اجرا می شد و می شود در هیج کجای دنیا و در هیچ دورانی مشاهده نشده است. هزاران هزار نشست بزرگ و کوچک برای همین کار در درون تشکیلات برپا شد. مسعود رجوی در هر پیامی و در هر نشستی مدام تأکید می کرد که اگر انقلاب مریم نباشد تشکیلات متلاشی خواهد شد. هر کاری در درون فرقه قابل تعطیل شدن بود به غیر از نشست های تفتیش عقاید و مغزشویی عملیات جاری و غسل.
ولی گذر زمان نشان داد که علاوه بر بندهای ذهنی، تشکیلات رجوی را حصار و سیم خاردار و دیوار بلند هم نگاه داشته بود. یادمان هست که رجوی میگفت که شما گوهران بی بدیل انقلاب مریم هستید و هر جای دنیا بفرستمتان میتوانید خودتان را برای من حفظ کنید که واقعیت نداشت.
فقط خواستم اشاره ای بکنم به گذشته و حرفهای رجوی، که بعد به زمان حال در لیبرتی و سپس آلبانی برسیم. باید به رجوی گفت که اگر انقلاب مریم واقعی بود و میتوانست نیروها را برای تو حفظ کند، پس چرا موقعی که کمیساریا در لیبرتی در عراق برای مصاحبه با افراد اقدام کرد، کمیساریا را عامل وزارت اطلاعات ایران و جاسوسان دولت عراق نامیدی؟ چرا به افراد گفتی که به مصاحبه نروند یا اگر با فشار کمیساریا فرا خوانده شدند خلاف واقعیت را بگویند؟
در همین آلبانی مگر چه ریگی در کفش داری که جدیدا کمیساریا خواسته بود با تمام افراد مصاحبه بکند ولی قبول نکردی که افراد برای مصاحبه به کمیساریا بروند؟ مگر نمیگفتی انقلاب مریم را داریم و در برابر بورژوازی مقاوم و پیروز هستیم؟ الان چه شده که مانع تردد افراد به خارج از به اصطلاح اشرف ۳ می شوی و برای دور کردن افراد از شهر آنها را با اتوبوس و با خرج کلان به مکانهای دور دست میبری که افراد تردد کمتری به شهر و میان مردم و زندگی عادی داشته باشند؟
چرا نمی گذاری که افراد در سطح شهر بدون مراقب از میان افراد رده بالا در شهر تردد بکنند؟ دم خروس انقلاب مریم اینجا بیرون می زند. چگونه قسم حضرت عباس را باور کنیم.
علت یک چیز بیشتر نیست. انقلاب تا الان دروغ و فریبی بیش نبوده است و همه هم به این موضوع پی برده اند. الان نه عراق است نه لیبرتی و نه اشرف. اینجا جایی است که افراد میتوانند به خوبی تمام دروغهای مسعود و مریم رجوی را بفهمند.
اکنون می دانم که انقلاب مریم از ابتدا یک دروغ بزرگ و یک فریب برای مغزشویی بود تا عمر افراد به بطالت تلف شود و ندانند که چه می گذرد. اما دیگر روزگار نیرنگ و فریب به سر آمده و ترفند و نمایش انقلاب مریم به پایان رسیده و اثری و ثمری ندارد. آلبانی برای فرقه رجوی قطعا پایان راه و محل فروپاشی است.
اینجا دیگر نمی توان با سیم خاردار و حصار و همچنین نمی شود با دور کردن افراد از شهر و از دنیای آزاد آنان را همچنان در بند نگاه داشت.

نوشته محمد هاشمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13549