• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نماینده پارلمان اروپا در دیدار با نمایندگان انجمن نجات: این حق خانواده هاست که با عزیزانشان ملاقات داشته باشند

  • کد خبر : 13469
  • 27 فوریه 2018 - 11:28

آنا گومز نماینده پارلمان اروپا از کشور پرتقال و عضو گروه سوسیال دموکرات این پارلمان برای پاره ای مذاکرات همراه با یک هیئت پارلمانی سفری کوتاه به تهران داشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات در خلال برنامه بسیار فشرده وی در تهران، فرصتی استثنایی دست داد تا ابراهیم خدابنده و زهرا میر باقری از انجمن نجات ملاقاتی با وی در روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۶ در خصوص مسائل و مشکلات خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای گرفتار در سازمان مجاهدین خلق داشته باشند.

در این ملاقات آخرین وضعیت نجات یافتگان و همچنین اعضای اسیر در فرقه رجوی در آلبانی، و مشکلات و مسائل آنان و نگرانی های خانواده ها، برای خانم گومز تشریح گردید و به سؤالات او، که بسیار نسبت به کسب اطلاع در خصوص موضوع مربوطه مشتاق بود، پاسخ مفصل داده شد.

گومز از اینکه دولت آلبانی راه خانواده های ایرانی برای سفر به آن کشور برای دیدار با عزیزانشان را در همکاری با فرقه رجوی بسته است بسیار تعجب کرد و گفت که آلبانی خواهان ورود به اتحادیه اروپاست و باید بداند که هرگز چنین رفتاری به برآورده شدن خواسته اش کمک نخواهد کرد. او تأکید نمود که این حق خانواده هاست که با عزیزانشان دیدار داشته باشند و این بهانه که اعضای فرقه مایل به این دیدار نیستند از جانب هیچ کس قابل پذیرش نخواهد بود.

گومز همچنین از ابراهیم خدابنده و زهرا میر باقری دعوت کرد تا برای توجیه نمایندگان پارلمان اروپا سفری به بروکسل داشته باشند و اهداف انجمن نجات را برای آنان تشریح کنند. متقابلا نمایندگان انجمن نجات نیز از گومز دعوت کرد تا سفری صرفا برای دیدار با خانواده ها و گفتگو با آنها و شنیدن مشکلات و مسائل آنان به تهران داشته باشد که او تشکر نموده و قول مساعد داد.

خانم گومز اشاره کرد که با نجات یافتگان در بروکسل در ارتباط می باشد و حمله و هجوم عوامل فرقه به تعدادی از آنان در مقر اتحادیه اروپا را صراحتا و علنا محکوم نموده و موضوع را همچنان پیگیری می کند و به عقیده او مشکل تروریسم فرقه رجوی اکنون دارد راهش را به اروپا باز می کند و این نگران کننده است. او تأکید کرد که امروز باید جلوی این فرقه ایستاد و فردا خیلی دیر است.

نمایندگان انجمن نجات به خانم گومز به خاطر درک عمیقش نسبت به تهدیدات یک فرقه تروریستی در خاک اروپا که دارد راهش را از دروازه آلبانی باز می کند و با مافیای آن کشور همکاری مستقیم دارد تبریک گفتند و از زحمات ایشان برای نجات یافتگان در بروکسل قدردانی کردند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13469

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی