• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

خواهر چشم انتظار«محمد علی سیتنه»: برای رهایی برادرم از چنگال فرقه رجوی از پای نخواهم نشست

  • کد خبر : 13463
  • 26 فوریه 2018 - 10:43

محمدعلی سیتنه از افرادی است که مدت ۳۳ سال پیش در اثر تبلیغات مسموم، سوء و فریبنده فرقه رجوی که سن و سالی نداشت فریب این فرقه را خورد.

طبق درد دلهای خانواده وی، فرقه با دادن چند اعلامیه به دست او که در واقع از عواقب آن بی اطلاع بوده واشراف وآگاهی چندانی به اهداف فرقه نداشت دستگیر شده ودرهمان فاز سیاسی از زندان آزاد می شود . فرقه رجوی به محض آزادی محمدعلی از زندان توسط پیک درمنطقه مرزی او را به درون خاک عراق برده که تا کنون که مدت ۳۳سال است او را در اسارت خود نگه داشته است .

خواهر محمدعلی سیتنه (ماوایی) با حضورش در دفتر انجمن کرمانشاه اظهار داشت: در ابتدای سقوط صدام یک بار به اتفاق خانواده به پادگان اشرف و به ملاقات برادرش رفته است و با محمدعلی ملاقات داشته اما متاسفانه به دلیل حضور مستمر مامورین تشکیلات فرقه موفق به ملاقات کاملآ خصوصی نشده اند و در نهایت حرف دلشان را به هم نگفته اند وصرفأ یک ملاقات تشریفاتی داشته اند. ماوایی ضمن اظهار رضایت از تلاش انجمن نجات  وسایر جداشدگانی که در این راستا زحمت می کشند، اضافه نمود که برای هرگونه همکاری در این راستا حاضر است و او صرفأ به آزادی برادرش و زندگی آزادانه وی درهر جای کره زمین غیر از داخل تشکیلات فرقه مجاهدین فکر می کند. وی گفت: برای رهایی برادرش از چنگال فرقه از پای نخواهد نشست .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13463