• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دل نوشته اکرم اولادی به خواهر اسیر خود در فرقه رجوی: عاشقانه تو را دوست داریم ومنتظر بازگشت تو به خانه هستیم

  • کد خبر : 13330
  • 17 فوریه 2018 - 10:31

 اکرم اولادی به خواهر اسیر خود در فرقه رجوی دل نوشته ای تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق متن این دل نوشته به شرح زیر است:

سلام بر معصومه معصوم
سلامی از طرف مادر چشم انتظار و خواهران و برادرانت و سلامی اختصاصی از طرف خودم حال که مشغول نوشتن این نامه هستم. چشمانم پر از اشک و بغض عجیبی که نشانه دلتنگی فراوان است راه گلویم را سد نموده، معصومه جان من می دانم آنجا جای تو نیست تو در آن شهر و در آن جمع غریبی! نمی دانم کدامین گناه باعث شد که تو درآنجا اسیر و گرفتار شوی. در دل نوشته های قبلی عکس خود وفرزندانم را برایت فرستادم امیدوارم آنها را خوانده ودیده باشید می خواستم بگویم همه ما تشکیل خانواده داده ایم وصاحب کار و زندگی وفرزند هستیم ودر کمال آرامش وامنیت زندگی می کنیم.


معصومه جان گاهی اوقات با خودم فکر می کنم که چرا تو بهترین سالهای عمرت را گوش به فرمان گروه و فرقه ای شده ای که آنها جز اسارت و بردگی و تباهی عمرت تا کنون ثمری برای تو نداشته اند. خواهر عزیزم یاد آوری می کنم با توجه به تغییر وتحولات کنونی در آلبانی دیدی که سرانتان تحمل وظرفیت این را نداشتن که شما در فضای آزاد زندگی کنید هرچند آنجا هم شدیدا تحت نظر بودید با این حال بازآنها احساس خطر کردند چون در آن دنیا و فضای آزاد شما به واقعیت ها و دروغ هایی که تاکنون به شما گفته اند پی میبردید و همانطوریکه تعداد زیادی جدا شده اند بقیه هم جدا می شدند. به خاطر همین همه شما را به اصطلاح خودشان به اشرف سه یا بهتر بگوییم زندان مدرن جدید منتقل نمودند تا هیچ گونه ارتباطی با دنیای آزاد نداشته باشید.

خواهرم ۱۳ سال ازعمرت را از خانواده ات دور بودی اکنون کجایی و به کجا رسیده ای!؟ عزیزم تودختر باهوشی بوده ای فکر نمیکنی حالا زمان بازگشت به خانه ودر جمع خانواده ات باشد اینجا همه چیز برای بازگشت تو به خانه مهیاست فقط کافیست یک تصمیم قاطعانه بگیری وعزم خود را جزم کنی از خداوند می خواهم و امیدوارم که این اتفاق و این کار مهم را هر چه زودتر انجام دهی و به جاییکه به آن تعلق داری برگردی و به دلتنگیها و چشم انتظاری خانواده خاتمه دهی! در پایان میخ واهم بگویم رفتن تو از خانه دلیل نبودنت نیست ما عاشقانه تو را دوست داریم ومنتظر بازگشت تو به خانه هستیم. پیشاپیش سال نو را به شما تبریک می گوئیم .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز قزوین

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13330

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم