• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

پدیده ای به نام عملیات جاری در فرقه سرکوبگر رجوی

  • کد خبر : 13269
  • 13 فوریه 2018 - 10:56

چند وقت پیش داشتم در یوتیوب یک فیلم را تماشا می کردم که گویا ساخته شده توسط برخی از اعضای جداشده فرقه رجوی تحت عنوان عملیات جاری اعضای فرقه بود.

نا خود آگاه بعد از دیدن این فیلم و تحقیرها و تهمت ها رشته اعصاب و روانم بهم ریخت و احساس کردم که خاطرات تلخ گذشته برایم تکرار شد.

حالا می خواهم به بحث پدیده ای با عنوان عملیات جاری در فرقه  بپردازم.

مسعود رجوی مدعی بود که عملیات جاری یعنی جهاد اکبر یعنی بزرگترین نبرد که می گفت بالاترین نبرد به گفته حضرت محمد (ص) جنگ با نفس است. اما با دیدن این فیلم تعبیر دیگری از عملیات جاری در فرقه به ذهنم زد و آن هم کشتن عزت نفس بود.

تمام حرفها در قالب آیاتی از قرآن و جملاتی از نهج البلاغه تحویل ما داده میشد و ما هم انسانهایی ساده و بدون مطالعه با احساسات مذهبی بودیم و در ذهن می پذیرفتیم و اجرا می کردیم و در سخت ترین شرایطی که فکر می کردیم که تمام روح و روانمان خرد می شود و شخصیتمان مورد تاخت و تاز بحثهای به اصطلاح ایدئولوژیک قرار گرفته سعی می کردیم احساس انقلابی بودن بکنیم و تلاشهای مذبوحانه ای می کردیم برای اینکه بتوانیم حداقل خودمان را جمع و جور کنیم.

شاید مطالب زیادی تا به حال در مورد عملیات جاری و غسل هفتگی در سایتهای مختلف منتشر شده باشد اما من چیزی را نوشتم که امروز با دیدن آن کلیپ روحم را آزرده کرد .

الان می فهمم عملیات جاری نه جهاد اکبر و نه عملی مثبت و نه در راستای بازیابی شخصیت انسانی است بلکه عملیات جاری یک ابزار فرقه ای برای خرد کردن شخصیت و عزت نفس انسانها و برده کردن آنهاست.

الان می فهمم که چرا با دیدن آن فیلم دچار استرس و تنشهای عصبی شدم. بعد از سالهای طولانی که در زندان تشکیلاتی مجاهدین خلق بودم وارد یک دنیای آزاد شدم که همه چیز در اون برام تازگی داشت و تازه خودم و شخصیتم رو پیدا کردم و تونستم احترام اطرافیان رو که سالیان از اون محروم بودم به دست بیارم و الان میفهمم زندگی در یک جامعه انسانی چقدر ارزشمند و زیباست و در قید و بند تشکیلات بودن با بحثهای صد من یک غاز چقدر سخت و اسفناک است.

امیدوارم خدا انتقام همه ما را که در این سالیان سخت تحت شکنجه های روانی بودیم از تمام مسببین اون فجایع بگیره و امیدوارم که هر چه زودتر افراد بیشتری پی به ماهیت این فرقه مخرب و کشنده نفس ببرن و بتونن پا به  دنیای آزاد بذارن

نوشته محمدرضا هخامنشیان

نجات یافته در تیرانا از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13269

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»