• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

پیروز مهربانی، مادر چشم انتظارعبدالکریم کریمی: تنها تقاضایی که دارم آن است ثانیه ای با من تماس بگیری تا دیدارم به قیامت نیفتد

  • کد خبر : 13263
  • 12 فوریه 2018 - 12:16

مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی برای فرزند خود نامه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق متن نامه این مادر به فرزندش عبدالکریم مهربانی به شرح زیر است:

به نام خدای مهربان
به خدمت فرزند عزیزم و نور چشمانم عبدالکریم کریمی
سلام علیکم
من مادرت پیروز مهربانی ساکن استان کرمانشاه، شهرستان پاوه هستم. ضمن عرض سلام و احوالپرسی، سعادتمندی آن عزیز سفرکرده را از خداوند متعال خواستار وخواهانم و اگر از لطف و مرحمت جویای حال این مادر پیرت خواهید بود؟ بد نیستم و شب و روز به ذکر و دعاگویی آن عزیزم مشغول هستم. دلبندم هر روز برای رهایی و دیدارت به هجیج می روم وخالصانه دعا می کنم.

پیروز مهربانی مادر عبدالکریم کریمی

باری ای فرزندم امیدوارم به خدا که این سلام و درد دل مرا که مدت ۳۰ سال است در انتظارآن پسرم که وی را با هزاران زحمت و مشقت بزرگ کردم از دل و جان پذیرا باشی . اکنون خودت اطلاع کامل داری که مادرت از هجران دوری تو قدش خمیده .
پسرم از سی سال پیش تا به حال هر سال در هر دو جشن وعید تمام اهل آبادی خودت به خانه ما می آیند وبرایت دعا می کنند و منتظرت هستیم.
حال ای نوردیدگانم با توجه به اینکه سالهاست دوری شما را تحمل می کنم. به لطف خدا سرنوشت تو برایم مشخص شده است که زنده هستی و ای سفرکرده ام قدری به خودت فکر کن. چند دقیقه ای ماها را دریاب که چقدر زحمت و زجر برای تو کشیده ایم و بزرگت کردیم .
خودت می دانی که هیچ فرزندی پاسخ زحمات پدرومادر خود را جبران نمی کند. ای نورچشمانم اگر از راه لطف و مرحمت جویای حال برادرانت و خواهرانت را خواسته باشید همگی سلامت هستند وهیچ ناراحتی ندارند به جز دوری دیدار شما آنهم امید است هرچه زودتر روشن گردد و من در پایان هیچ انتظاری از شما ندارم و تنها تقاضایی که دارم آن است که ثانیه ای با من تماس بگیری که صدای شما را بشنوم و دیدارم به قیامت نیفتد.

با تشکرفراوان
مادرت پیروز مهربانی
ای نامه که می روی به سویش به جای من ببوس گل رویش

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13263

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی