• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

فرقه رجوی به آخر خط رسیده است

  • کد خبر : 13154
  • 07 فوریه 2018 - 12:42

در این روزها با خبرهایی مواجه می شویم که معلوم است که کلا فرقه رجوی به آخر خط رسیده است. از گفته های آن مسعود رجوی ملعون می گویم که میگ فت «اگر به سرنگونی حکومت دست پیدا نکنیم و شکست بخوریم با تمام جدا شده ها و نفراتی که به ما پشت کرده اند تسویه حساب خونین می کنیم»، و حالا به نظر می رسد انگار رجوی به سیم آخر زده و علنا افراد را به مرگ تهدید می کند.

باز از خود مسعود رجوی می گویم که می گفت «در اروپا و آمریکا اگر هر کاری بکنیم و این خائنین را بکشیم فقط به زندان می افتیم که برای ما مثل هتل است». البته منظورش خودش نبود بلکه نفرات دیگری بود که هنوز تا آن زمان اسیر فرقه مانده باشند.

گفتم آخر خط را دیده و شروع به تهدید جان افراد کرده است، آن هم از طرق تلفن و بعضا حضوری توسط نفراتی هم چون شهرام کیامنش و محسن حاجیان و برخی دیگر. خیلی جالب است که رجوی طی این دوسال اخیر در آلبانی که ضربات جانانه ای از نجات یافتگان خورده حالا می خواهد کینه اش را به این شکل خالی کند. ولی باید به او گفت پس این را هم بدان که هر کسی را نمی توانی بفریبی یا بخری یا بترسانی و محال است بتوانی کسی را از بین ببری.

مریم رجوی خودش گفت اینجا عراق نیست و زمان صدام حسین هم نیست که هر کس حرف زد به دستگاه استخبارات تحویل بدهی تا شکنجه و زندان شود یا به قتل رسانده شود. اینجا آلبانی و خاک اروپا است و تو و آن فرقه تروریستی ات دیگر جایی برای ماندن ندارید و اگر حتی یک نفر را تهدید خشک و خالی هم بکنی کارت با دادگاه است. تو باید بدانی که مقصر اصلی همه این موضوعات خودت هستی و باید تاوان آن را هم خودت بپردازی چون خودت این فرقه را به بن بست کشاندی و این شرایط را بوجود آوردی.

این که افراد فرقه رجوی در برابر نفرات در دفتر فرقه می گویند هوادار ولی در مناسبات نزد دیگران می گویند بریده، مزدور خائن نشانه این است که اینها فقط بلدند پشت میز بنشینند و حرف مفت بزنند یعنی همان حرفهایی که چند دهه است می زنند.

پس فرقه رجوی باید منتظر عواقب دیگری هم باشد. مگر خود مسعود رجوی نمی گفت که اگر قانون باشد ما پیروزیم. مگر قانون در آلبانی فرق می کند؟ نجات یافتگان در حال حاضر کسانی نیستند که به راحتی فریب بخورند یا بترسند یا خریده شوند. در آلبانی نجات یافتگان حرف اول را می زنند و هر حربه ای را از دست تو بیرون می کشند مگر تاکنون کسی از نجات یافتگان نفرات فرقه را تهدید به چیزی کرده است؟ آنان می دانند که چه کسی را باید به دست قانون سپرد که به موقع این کار را هم خواهند کرد.

حرف آخر اینکه اگر بلایی سر کسی بیاید یا خونی از دماغ کسی بریزد شخص مسعود رجوی مقصر است و لاغیر. رجوی اگر حرفی دارد چرا وارد میدان نمی شود و حرفش را خودش نمی زند؟ یک عمر در درون تشکیلات و حتی بیرون از آن زور گفته و عادت کرده است و حرف حساب سرش نمی شود. اینجا قانون حاکم است. چرا قانونی رفتار نمی کند؟

یادداشت از مجید آتش افروز

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13154