• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

همگی کور خواندید

  • کد خبر : 13078
  • 03 فوریه 2018 - 12:34

در دنیا در هر کشوری که شما در نظر بگیرید، بالاخره نارضایتی و اعتراضات وجود دارد. مثلا همین اواخر در یونان یا حتی در خود آمریکا هم یک سری اعتراضات گسترده بود. کسی منکر این نیست که در داخل ایران هم نارضایتی و اعتراض وجود دارد. در یک خانواده هم باز بالاخره یک سری مشکلات داخلی هست، اما این مشکلات به دزدی که وارد خانه شده هیچ ربطی ندارد.

اخیرا در ایران یک سری تظاهرات اعتراضی علیه بیکاری و فساد و گرانی صورت گرفت که قطعا چیز غیرعادی نبود. اما این میان ناگهان مسعود رجوی گور به گور شده که معلوم نیست در کدام گوری مخفی است سر از قبر بیرون آورد و پنج پیام پشت سر هم داد.

جالب این بود که رجوی به جوانان توصیه می کرد که نترسند، شجاع باشند و پیش بروند. ببینید چه کسی دارد از نترسیدن و شجاعت حرف می زند. مردک وقیح ۱۵ سال است از ترس معلوم نیست در کدام سوراخی پنهان شده و جرأت ندارد حتی یک عکس یا یک پیام صوتی از خودش منتشر کند، آن وقت به دیگران توصیه می کند که بروند و خطر کنند.

رجوی مانند همیشه فقط اشک تمساح می ریزد و بعد به جوانان وطن پیام می دهد که او هست و حامی آنان خواهد بود. مسعود رجوی اول بگوید که در کجا هست و چه می کند و چگونه و از کجا می خواهد حامی اعتراضات مردمی باشد و تاکنون چه حمایت مادی کرده است.

حالا مردم به خاطر بیکاری و گرانی اعتراض کردند، اما به رجوی باید گفت که ای ملعون تو خودت چقدر در این بیکاری و گرانی سهم داشتی؟ چقدر بر طبل تحریم کوبیدی؟ تو تنها نیروی اپوزیسیون بودی که مدافع سرسخت تحریم مردم ایران بودی. تو بودی که تلاش داشتی تنور جنگ باعراق را فعال نگاه داری و بعد از آتش بس هم به دنبال استراتژی جرقه و جنگ بودی تا بلکه به بهای جان و مال مردم ایران به قدرت برسی.

یکی نیست به این ملعون بگوید که تو خودت این بلا رو سر مردم آوردی. بعد چه می گویی؟ خیال می کنی مردم برای حرف تو به خیابان آمدند؟ اتفاقا دخالت تو باعث شد که مردم صحنه را ترک کنند و به خانه برگردند. چون بیش از همه از خود تو به خاطر خیانت و وطن فروشی متنفر هستند.

حالا تو آمدی و می خواهی به مردم و جوانان خط بدهی که چکار کنند. درست مثل همان دزدی می ماند که وارد خانه شده و میخواهد خودش را داخل مشکلات خانواده نماید. آیا غیر از این است که همه اعضای خانواده علیه آن دزد متحد می شوند؟ همان کاری که مردم ایران اخیرا کردند. مردم همه اعضای یک خانواده هستند که قبل از هر چیز امنیت خانه برایشان مهم است.

البته تو دزدی هستی که باز هم مثل تمام این سالهای گذشته به کاهدان زدی. دقیقا مثل تحلیل های سیاسی که می کردی فقط وهم و خیال کردی. تصور فرقه ات این بود که اگر چند خط از تو از قبر بیرون بدهند مردم می آیند و مملکت را دو دستی تقدیم آنان می کنند. جدا همگی کورخواندید.

یادداشت از اکبر حسنی

اسیر آزاد شده از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13078

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی