• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خانواده ممنوع!

  • کد خبر : 12943
  • 28 ژانویه 2018 - 13:52

این روزها که ما در تیرانا زندگی می کنیم شاهد جداشدن نفرات زیادی هستیم که از اسارت فرقه رجوی نجات پیدا می کنند. ولی واقعیت این است که در فرقه رجوی قانون خروج ممنوع وجود دارد و جدا شدن از این فرقه اصلا کار راحتی نیست.

شاهد بودم در سال هایی که در فرقه رجوی اسیر بودم، مسعود رجوی هر بار در نشست ها می گفت که آمدن به داخل مجاهدین خلق سخت هست ولی بیرون رفتن راحت است. می گفت درهای ورودی بسته اما درهای خروجی باز است، که دقیقا برعکس بود و او از روی نیرنگ و فریب این را می گفت.

واقعیت این بود که خودم در طول سال هایی که در فرقه رجوی گرفتار بودم با چشمان خودم شاهد بودم که چقدر با دروغ و دغل افراد را جذب می کردند و بعد به زور نگاه می داشتند و امکان خروج به آنها نمی دادند.

در حقیقت هر فردی که می خواست جدا بشود کار سختی در پیش داشت و تمام مسئولین علیه او بسیج می شدند تا جدا نشود و انواع فشارها را می آوردند. در عمل هم در طول این سالها می دیدم که نفراتی که در سازمان مجاهدین خلق اصرار بر خروج داشتند و کوتاه نمی آمدند بعد از یک مدت سر به نیست می شدند و دیگر هیچ کس هیچ خبری از آنها نداشت.

الان هم در همین آلبانی افرادی هستند که می خواهند جدا شوند ولی آنقدر آنها را تحت فشارهای روانی قرار داده و ترسانده اند که جرأت این کار را ندارند. کاری می کنند که فرد به زبان اشهد خودش بگوید که غلط کرده است و پشیمان است. این یک نمونه از شارلاتان بازی های مسعود رجوی است که حرف تا عملش ۱۸۰ درجه تفاوت دارد.

چرا رجوی نمی گذاشت تا فرد به راحتی جدا بشود؟ چرا در عمل می ببینم که نفرات به نقطه ای کشیده می شوند که مجبور به پذیرش ریسک و فرار می گردند؟ پس این مسعود رجوی چه می گفت و چرا چنین ادعایی داشت؟

اما دوران دروغ ها و ترفند های رجوی تمام شده است. الان هر چقدر می خواهند زندان سازی کنند و حصار و دیوار بکشند. دیگر جلوی انتخاب آزاد نفرات را برای تعیین زندگی آینده شان نمی توانند بگیرند.

من از تمام خانواده های عزیز و محترم درخواست دارم تا تمام تلاش خودشان را بکنند تا عزیزانشان را از اسارت فرقه رجوی نجات دهند.

به نوشته بنیاد خانواده سحر در فرقه ها پنج ممنوعیت اصلی وجود دارد:
۱ -عشق ممنوع – هر نوع عاطفه خصوصا نسبت به خانواده و نزدیکان ممنوع است.
۲ -ارتباط ممنوع – تماس با خارج از فرقه خصوصا با اعضای خانواده ممنوع است.
۳- انتقاد به رهبر ممنوع – انتقاد و اعتراض به رهبر و نافرمانی ممنوع است.
۴ -امر فردی و شخصی ممنوع – هیچ امر خصوصی مربوط به اعضاء وجود ندارد.
۵- خروج ممنوع – عضویت در فرقه مادام العمل بوده و جداشدن بالاترین گناه است.
البته در کل ممنوعیت ها نامحدود هستند ولی اساسا در این پنج محور خلاصه می شوند.

یادداشت از محمد علی قدرتی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12943