• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

محمد اقبال، لاشخواری که به خواهر خود هم توهین می کند

  • کد خبر : 12908
  • 25 ژانویه 2018 - 12:02

بعد از بیرون آمدن شیر همیشه خفته و مرده یعنی رجوی تروریست که تازه از خواب زمستانی بیدار شده و بدون اینکه بداند که در ایران چه خبر است شروع به نوشتن پیام نمود که بله هر کسی را که دیدید بگیرید و بکشید چرا که قیام خیالی وی در حال پیروزی است.

دوستان مفت خور فرقه رجوی چنان عنان از کف داده بودند که مجبور شدند ماهیت واقعی شان را نشان دهند و نعره سر دادند که اسحله خلق ما به سینه خائنان همیشه غرنده باد . این عنوان مطلبی است که محمد اقبال لاشخوار برای حمایت از اغتشاش گران نوشته است .
ابتدا باید به او گفت مگر یادت رفته که رجوی در نشست های حوض در سال ۱۳۷۳، شمشیر را از رو بسته و همه را تهدید می کرد که اگر کسی قصد خارج شدن از فرقه را دارد فقط یک تکه استخوانش را برایم بیاورید کافی است و یا رجوی روی سلاح کمری خود می زد و عنوان می کرد که باید با مشت آهنین جواب داد . مگر رجوی کم نفرات معترض فرقه را در زندان انداخته و زیر شکنجه کشت ؟ پس تهدید کشکی شما نمی تواند چیز جدیدی باشد . اگر چه از تهدید شما خیلی ترسیدیم!.
وقتی اقبال لاشخوار به خواهر خودش توهین می کند و بدترین فحش ها را نثارش می کند دیگر چه انتظاری باید داشت و اکنون نفرات جدا شده را تهدید هم می کنی . به واقع مردم ایران به خوبی سره را از ناسره تشخیص می دهند و می دانند شغالانی مانند رجوی که در جنگ علیه مردم خودش دست به کشتار زده و مردم بی گناه را ترور می کرده در ایران جایی ندارد . بهتر است شما به تهیه اسناد خیانت کارانی همانا رجوی تروریست ادامه دهی چون خودت بهتر از هر کسی می دانی که اولین خیانت کار و جنایت کار رجوی وطن فروش می باشد که برای ادامه زندگی انگلی و حیوانی و آرامیدن در غرب شغلی به نام پاچه گرفتن و توهین به دیگران به شما داده است البته این شغل برازنده شما و شخصیت تان است چرا که این کار را در اشرف هم ادامه می دادید و خودتان را صاحب نظر دانسته تا بتوانید در کنار مسئولین فرقه به حیات خفیف و خائنانه خود ادامه دهید .
اگر چه برای ما کاملاً روشن است که این تهدید ها به این خاطر است که تا کجای فرقه و شما سوخته است زیاد دلتان را به این گونه تهدید ها خوش نکنید اگر رجوی می توانست با تهدیدها به جایی برسد شما هم می رسیدید . اگر چه در نهایت شما با این آرزوهای پوشالی همانند رجوی به درک واصل خواهید شد و نسلی را خوشحال خواهید کرد .
یادداشت از هادی شبانی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12908