• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

نامه خانواده ها به حیدرالعبادی نخست وزیر عراق

  • کد خبر : 1284
  • 01 فوریه 2015 - 8:49

به نام ایزد منان

آقای حیدرالعبادی نخست وزیر محترم عراق

سلام علیکم

    با احترام؛ به استحضارمی رسانیم، ما خانواده های اسیران فرقه تروریستی به نام مجاهدین خلق هستیم، همانطور که مستحضرید سرکردگان این گروهک ، فرزندانمان را به طرق های مختلف فریب داده و در چنگال اختاپوسی خود به اسارت گرفته اند.

خانواده های دردمند و چشم انتظاری که سی سال به امید دیدار ویا حتی پیغام، دیده به در دوختند ولی هیچ نشانی از گم کرده خود نیافتند.

تا اینکه ازطریق جداشدگان و فراریان از فرقه رجوی باخبر شدیم که فرزندان بی گناه و مظلوم ما به دست دژخیمان مجاهدین با فریب و نیرنگ به چنگال گرگان گرفتارشده اند به همین دلیل با کمک دولت ایران و عراق برای دیدار با عزیزان دربند، به کشور عراق (کمپ اشرف، زندان اسیرانمان) آمدیم .

چهارسال ، شبانه روز فریاد زدیم و از تمامی نهادهای بین المللی حقوق بشری کتباً وشفاهاً در خواست کمک برای دیدار و آزادی اسیرانمان کردیم، ولی متاسفانه موفق نشدیم !

اکنون به دلیل وضع کنونی کشور عراق و از همه مهمتر، دستور کشتار دسته جمعی از سوی رهبر غایب مجاهدین به نام مسعود رجوی و همسر غیر شرعی آن به نام مریم قجر عضدانلو که در کشور فرانسه در پی عیاشی خود است؛ ما به شدت نگران وضعیت فرزندان خود هستیم.

لذا از شما به عنوان نخست وزیر کشور عراق که دوست و همسایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستید عاجزانه در خواست می کنیم به خانواده های دردمند دست یاری دهید و زمینه ی ملاقات و آزادی عزیزانمان را از دست راهزنان فرقه مجاهدین خلق فراهم سازید .

heydaralebadi                                   جمعی ازخانوادها ی اسیر و دربند فرقه تروریستی رجوی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1284

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم