• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رجوی هایِ مرتجع کم آوردند از آذربایجان مایه می گذارند/ فرقه رجوی هر دم به رنگی در می آید

  • کد خبر : 12655
  • 14 ژانویه 2018 - 10:55

عباس داوری که در جریان انقلاب ایدئولوژیک رجوی، یال و کوپال هایش کنده شده و تبدیل به یک عضو ساده و زیردست رجوی در فرقه شده، امروز وقیحانه پرچم آذربایجان و آزادیخواهی را در دست گرفته و به صحنه آورده شده است .
امروز هم ملتمسانه در سیمای فریب و دروغ رجوی می گوید : ترابه خدا ، همه دارند نگاه می کنند ، چرا به صحنه نمی آئید؟ چرا سر و صدا راه نمی اندازید ؟ و …
آذربایجان از داشتن مزدورانی مثل شما شرم می کند ، تبریزی ها امروز از سوءاستفاده شما از اسامی سرداران و قهرمانان تبریز خشمگین است.
اگر قرار باشد روزی جوانان تبریز سلاح به دست گرفته و دیکتاتورها و ظالمان را به سزای اعمالشان برسانند شما در اول لیست این خونخواهی ها و اعدام ها گنجانده شده اید.
سالها در فرقه شاهد بودیم که چطور آذربایجانی ها و زبان ملی ترک را سرکوب کردید .
سالها به چشم دیدیم و از نزدیک لمس کردیم که شما اولین ستیزه جویان بر علیه ملیت ها و فرهنگ های قومیتی بودید.
باس داوری ، انگار مواضع قبلی خود را در مورد رهبر دیکتاتور فرقه خود را فراموش کرده که الان پرچم او را بلند کردند.
از دیر باز فرقه رجوی از تاریخ اقوام به نفع خود بهره برداری نموده ، از اسامی و قهرمانان و زیرمجموعه های آنان خوردند و حقوق ملت ها را نشخوارکردند.
این تشکیلات با ساختار فرقه ایش هردم به رنگی در می آید، و اخیرا به رنگ آذربایجان در آمده و با پشتک و وارو زدن حول مسئله مطالبات مشروع و قانونی مردم ، با حرکاتی از پیش رسوا  زوزه گرگ خاکستری سر می دهدوبا پیش گرفتن سیاست ماکیاولی خود ، برای دفاع از منافع آذربایجان، به میدان آمده است.
کسانی که با بودجه دولت های بیگانه داعیه پیشبرد مبارزه ملی را دارند و رد شدن از کنار فلان نماینده مجلس سنای آمریکا درخیابان را برای خود افتخار بزرگی می پندارند ، نمی توانند سنگ آذربایجان را به سینه بزنند.
آقایان ! روزگاری که در جوار خاک میهن در اشرف بودند، از محافل جنگ طلب آمریکا و انگلیس خواهش می کردند : « به ایران حمله کنید، شما از آسمان و ما از زمین»

بنابراین به لحاظ فساد عقیده ای که دارند، ما نمیتوانیم اجازه دهیم تا آنها خود را به ملت ایران و مخصوصا مردم آذربایجان بچسبانند.
بارها تاکید کردیم که این فرقه و این رجوی خصلت ترک ستیزی داشته و هیچ گاه به حقوق ملت ترک حق احقاق ندادند و نخواهند داد.

بنابراین آنانکه همواره به ستیز و دشمنی با مردم آذربایجان پرداختند و جوانان ترک را در زندانهای انفرادی خود در اشرف زندانی و شکنجه کردند و قطره ای آزادی درمناسبات خود به ترک ها ندادند  و مطلقا اجازه نمی دادند در مناسبات، به زبان مادری مان « آذری» صحبت کنیم.

امروز حق زدن سنگ ترکها را به سینه خود ندارند و این عمل آنها یک حرکت بغایت فرصت طلبانه است که سابقه آن در فرقه رجوی کم نبوده است.
اینها کسانی هستند که به هر حرکتی که فکر میکنند نفعی درآن دارند ، سمت و سوی قهر و خشونت داده و با تحسین آن ، در برابرش خم شده و قبله ی خود را به آن سمت تغییر می دهند.
بهتر است ، توجه داشته باشید که اگر روزی قرار باشد ، مردم و جوانان آذربایجان و تبریز ، برای مطالباتشان بپا خیزند ، به مسیری نخواهند رفت که شما مزدوران ترسیم بکنید .

شما بهتر است که فعلا به وضعیت بحرانی مناسبات فرقه انحرافی تان بپردازید و به جای زندانی کردن و زندان سازی به مطالبات برحق اعضای خواهان جدایی گوش فرا دهید.

شایسته است که به ناله های پدران و مادران پیری ، گوش کنید که ملتمسانه خواهان دیدار عزیزانشان هستند ، که شما جلادها ، سالهاست مانع دیدار آنها شده اید.
سرداران و سالاران آذربایجان، هیچ وقت چون شما  نفرین مردم آذربایجان نثارشان نشده است .
باس داوری و احمد حنیف نژاد ! شما و همه عده معدود آذربایجانی ها در فرقه را به خوبی می شناسم، می دانم که دلتان با زبانتان یکی نیست، شما هم واقف هستید که حقوق ملت ترک و آذربایجان بیشتر از همه جا در فرقه رجوی پایمال شده است .

پس تا دیر نشده ، راه خود را از بیراهه این فرقه انحرافی و ضد قوم ترک ، جدا کنید و به مردم آذربایجان بپیوندید. سوابق ننگین شما برای همه روشن است، ازهمه فجایعی هم که در تشکیلات مرتکب شدید به خوبی آگاهیم و وای به روزی که اراده کرده و بر علیه شما افشاگری های گسترده کنیم.
سران فرقه بی خبر از امراض تشکیلاتی فروبرنده خویش با دو انگشتی که در میانش خودکار دیکتاتوری نهاده اند، از فواصل ششصد هزار کیلومتری برای مردم آذربایجان و آینده کشور ما نسخه می پیچند!
جوانان کشور ما سال ها در مغلطه رجویسم ، هزینه های گزافی را پرداخت کردند و علم کردن چنین مواردی ازطرف باند رجوی را بر نمی تابند
عباس داوری، در مناسبات مقدستانوقتی با یک همشهری آذری ، به زبان ترکی صحبت می کردیم لرزه بر اندام تشکیلاتتان می افتاد و وحشیانه هجوم می آوردید که باید فارسی صحبت کنید. آنهمه ترس و هراس برای چه بود؟ و الان چه شده که دایه مهربانتر از مادر شدید؟ باور کنید اگر هم قرار باشد قوم ترک در جائی خواسته هایش را مطرح کند در قالب قانون خواهد بود ، ولی شما هنوز در تفکرات کذایی خود در عصر حجر گیر کردید و هنوز در کما بسر می برید ، واقعا نمی دانم در خواب تشریف دارید یا خود را به خواب زدید؟
محمد حنیف نژاد را رجوی در زندان قربانی کرد و برادرش احمد حنیف نژاد را هم امروز رجوی، مامور قضائیه (دادستان) و دادگاه های خود در آلبانی و در قرنطینه هایش کرده است.
قهرمانان و سرداران ملی آذربایجان ، اگر امروز در میان ما بودند ، از وجود شما شرم می کردند.

نزدیک به چهاردهه ، مزدوری بیگانه کرده و اعضای خود را در تشکیلات سرکوب کردید.
سیاست های مماشات گرایانه سالیان شما ، اطرافتان را بیش از پیش ، خالی کرده است.
همه بچه های آذربایجان که به اشتباه و خطا ، فریب حرف های ریاکارانه شما را خورده بودند خیلی زود از شما جداشده واز شما وفرقه تان اعلان برائت کردند.
پس امروز هم به دنبال سراب نباشید، رای جوانان آذربایجان ، سالهاست که بر علیه شما صادر شده است، هیچ کجای آذربایجان ، جائی برای شما فرصت طلبان باقی نمانده است ، حتی در میان هوادران پرشور تیم تراکتور سازی که همیشه با هوشیاری ، صف خود را از دیکتاتورها جدا کردند، هر فتنه و تحریکی که شما و سازمانتان می کند و یا درصدد انجام آن هستید از قبل برای ما آذربایجانی ها تعریف شده ، لو رفته وشناخته شده است و اگر عکس العملی نشان داده نمیشود. مطمئن باشید که از سرهوشیاری ماست. این اعتراف نشان از فقدان سیاست ما نه ، بلکه نشان دهنده بینش قوی واوج سیاست و نمود مردانه مبارزه کردن ماست.

یادداشت یکی از جداشدگان آذربایجانی از فرقه انحرافی رجوی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12655

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی