• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جلسه مشترک آمریکا ـ فرقه رجوی در شورای امنیت

  • کد خبر : 12559
  • 09 ژانویه 2018 - 15:41

منافقین که لابی های فراوانی را در امریکا و اروپا ایجاد کرده اند این بار به شورای امنیت روی آورده اند تا این نهاد بین المللی را نیز به آلت دست خود تبدیل کنند.

نیک هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در سخنان جنجالی خود پیش از برگزاری اجلاس اضطراری شورای امنیت، شعارهای اغتشاشگران در ایران را تکرار کرد.

به گزارش گروه دیگر رسانه های فراق، در تاریخ ۱۲ دی ماه، نیکی هیلی اعلام کرد که آمریکا از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواهان اجلاس فوری در مورد ایران شده است. ترامپ رئیس جمهور امریکا نیز در جدیدترین حمایت خود از اغتشاشات ضد انقلاب در ایران وعده داده که مردم ایران در وقت مناسب حمایت بزرگی از سوی ایالات متحده دریافت کنند!

معاون رئیس جمهور آمریکا، مایک پنس، در روز چهارشنبه در واشنگتن پست نوشت ”آمریکا با صدای بلند و واضح صحبت کرد. با کمال تاسف، خیلی از متحدین اروپایی ما، همچنین آنهایی که در سازمان ملل هستند، تا این نقطه در بلند کردن صدای خود در رابطه با بحران رو به افزایش در ایران شکست خورده اند. وقت آن است که آنها برخیزند…“

مواضع فوق به خوبی نشان می دهد که امریکا در صدد بار گذاشتن دیگی در اجاق شورای امنیت بود تا شرایط و زمینه ای را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که ورژن جدیدی از سناریوهای قبلی عراق و لیبی و سوریه است آماده کرده و به جامعه جهانی ارائه کند.

جمعه شب نشست اضطراری شورای امنیت که امریکا هر دو پایش را در یک کفش کرده بود که حتماً برگزار شود، برگزار گردید. هیچیک از اعضای شورای امنیت ضرورتی برای پرداختن به موضوع اغتشاشات در ایران نبودند. از قضا در پایان جلسه، همگان متوجه شدند که دیگ بار گذاشته شده خالیست!

جلسه شورای امنیت حاوی چند پیام اخلاقی بود؛ نباید با طناب پوسیده امریکا وارد چاه شد، نباید با لابی های منافقین در امریکا و اروپا، چهره و وجاهت قانونی یک نهاد بین المللی و جهانی را مخدوش و بی اعتبار کرد. این جلسه، بازگو کننده نه اضطرار، بلکه اضطراب امریکا از ناتوانی اش در پیشبرد سیاست های خود در قبال ایران بود.

حال، سئوال این است، جلسه اضطراری یا اضطرابی، چه کسانی آتش بیار این معرکه هستند؟ منافقین که لابی های فراوانی را در امریکا و اروپا ایجاد کرده اند این بار به شورای امنیت روی آورده اند تا این نهاد بین المللی را نیز به آلت دست خود تبدیل کنند.

 

نوشته علی صفاری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12559

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی