• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

جامعه جداشده ها در آلبانی همچنان در حال گسترش و یک پارچه شدن است

  • کد خبر : 12522
  • 08 ژانویه 2018 - 10:34

همچنان که در جریان کم کردن مستمری و در مرحله بعد قطع کردن آن هستید در این ایام مریم رجوی دستور کم کردن و در نهایت قطع کردن مستمری افراد جدا شده را صادر کرده و با فشار و اذیت و آزار می خواهد که به این شکل نشان دهد که دست بالا را در برابر جدا شده ها دارد و فکر می کند با چنین اقدامات کثیفی می تواند ما را در چنگ خود داشته باشد که ما زبانمان باز نشود.

ولی مریم رجوی بزرگترین اشتباه محاسبه را در این زمینه کرده است. البته به نظر خودش فکر می کند که این کار باعث مرعوب شدن ما در برابر خواسته های او می شود. البته این کار را هم از روی نفهمی و کودنی و تحت فشار و از سر استیصال انجام داده است.

ولی ما الان نه در اشرف هستیم نه در لیبرتی که بتواند ما را محدود کند. ما الان در کشور دمکراتیک هستیم و این کار مریم رجوی فقط ماهیت او و فرقه اش را نشان می دهد. همین کار مریم رجوی باعث شده که لبه تیز شمشیر به سمت خودش برگردد و با تلاش و اقدامات به موقع جدا شدها در ارتباط با وکلا و کمیساریای آلبانی و دفتر کمیساریا در ژنو همه چیز به سمت خودش برمی گردد و با آبروریزی بزرگی مواجه خواهد شد.

جامعه جداشده ها در آلبانی همچنان در حال گسترش و یک پارچه شدن است. ما به رجوی نشان خواهیم داد که دیگر دوران فشار و اذیت و آزار تمام شده و ما روز به روز گسترده تر و منسجمتر میشویم و مثل پتکی بر فرق تو فرود خواهیم آمد. دوران زورگویی تو تمام شده و ما در هر جا در مقابل تو می ایستیم و کوتاه نخواهیم آمد و پیروزی از آن ما و روسیاهی و آبروریزی برای توست.

رجوی منتظر باش تا نتیجه فشار بر افرادی که عمرشان را به پای تو و فرقه ات هدر داده اند و آنها را چنین اذیت و آزار میدهی را به چشم ببینی. جوابهای دندانشکن را بزودی دریافت خواهی کرد.

 

یادداشت از محمد هاشمی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12522