• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افشاگری خبرنگار «فیگارو»: فرقه رجوی در نشست‌هایش به هر سخنران آمریکایی ۲۵ هزار دلار پرداخت می‌کند / انتقادها درباره حضور سرکردگان فرقه تروریستی منافقین در فرانسه ادامه دارد

  • کد خبر : 12475
  • 07 ژانویه 2018 - 8:37

خبرنگار «فیگارو» به نقل از یک منبع دیپلماتیک خبر داد، فرقه تروریستی رجوی در مراسم‌های خود به هر سخنران آمریکایی ۲۵هزار دلار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در حالی که انتقادها درباره حضور سرکردگان فرقه تروریستی منافقین در فرانسه ادامه دارد، یک خبرنگار ارشد فرانسوی از هزینه‌های گزاف این گروهک به سخنرانان آمریکایی و فرانسوی حاضر در مراسم‌های منافقین خبر داده است.

«جورج مالبرونو» خبرنگار ارشد «فیگارو» خبر داده که فرقه تروریستی منافقین در مراسم‌های خود، به هر سخنران آمریکایی ۲۵ هزار دلار و به هر سخنران فرانسوی ۱۲ هزار و پانصد دلار پرداخت می‌کند. او به نام و هویت این دیپلمات اشاره‌ای نکرده است.

 

پیش از این بار‌ها اسنادی منتشر شده بود که در آن‌ها منافقین به هر سخنران آمریکایی مبلغی بیش از ۵۰ هزار دلار پرداخت می‌کند و حتی برای تجمعات خود، شرکت کنندگان خارجی اجاره می‌کند که عمدتاً دانشجویان شرق اروپا و آفریقا هستند. این گروه آن‌ها را با وعده غذای گرم، گردش یک روزه در پاریس و ۵۰ دلار پول به جشن‌های خود می‌کشاند تا نشان دهد هنوز طرفدارانی دارد.

در پی اغتشاشات اخیر در ایران، شماری از مقامات آمریکایی و اعضای کنگره از این اعتراضات حمایت کرده‌اند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12475

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»