• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعتراضات نجات یافتگان به مستمری پناهندگی در برابر کمیساریا در آلبانی

  • کد خبر : 12449
  • 06 ژانویه 2018 - 11:48

صبح روز چهارشنبه سوم ژانویه ۲۰۱۸، ۲۵ نفر از جداشدگان فرقه رجوی یک تجمع اعتراضی در جلوی مقر کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان در تیرانا در اعتراض به کم کردن مستمری پناهندگی ماهانه و وادار نمودن افراد به امضای برگه ای در اعتراف به خیانت و همچنین تعهد به برگرداندن پول دریافتی برگزار کردند.

مقامات کمیساریا ضمن ابراز همدردی با جداشدگان قول مساعدت دادند که موضوع را دنبال خواهند کرد و قرارهای ملاقات فردی به تک به تک نفرات خواهند داد تا بتوانند حرفهایشان را بزنند.

از قرار اطلاع این افراد درخواست ملاقات با مسئولی در وزارت کشور آلبانی را نیز مطرح نموده و در این رابطه از طریق اداره RAMSA شعبه امور پناهندگان در آلبانی، پیگیریهای جدی انجام شده است.

افتضاح سیاسی جدید و فشار به اعضای سابق از طریق کم نمودن مستمری ماهانه میتواند یک نمره منفی بسیار جدی برای مجاهدین خلق در کشور آلبانی و نزد دولت آقای ادی راما باشد. از قرار اطلاع تماسهایی نیز با مطبوعات گرفته شده تا در زمان مشخص حضور و پوشش خبری از تجمع اعتراضی احتمالی این عزیزان داشته باشند.

به نوشته بنیاد خانواده سحر، آخرین اخبار رسیده حاکی است که در حال حاضر نزدیک به چهل نفر از نجات یافتگان طومار اعتراضی را امضا کرده اند و تعداد امضاء ها در حال افزایش است.

همچنین قرار شده است تا نجات یافتگان یک تجمع اعتراضی دیگر با تعداد شرکت کننده به مراتب بیشتر با پوشش رسانه ای داشته باشند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12449

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی