• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

در نشست نقد و نمایش فیلم «اشنوگل»عنوان شد: اشنوگل منافقین را عصبانی کرد

  • کد خبر : 12367
  • 28 دسامبر 2017 - 12:14

علی سلیمانی کارگردان فیلم سینمایی «اشنوگل» گفت: فرقه منافقین درباره فیلم صحبت کرد و از فیلم بدشان آمد، البته طبیعی است چون در فیلم ما درباره منافقین صحبت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، نشست نقد و نمایش فیلم «اشنوگل» در دانشکده فارس عصر (۶ دی ماه) با عوامل سازنده فیلم علی سلیمانی (کارگردان) و ابراهیم اصغری (تهیه کننده) برگزار شد.
پس از نمایش فیلم، رضا شاعری که برادرش از شهدای غواص بود در جایگاه قرار گرفت و ترانه‌ای خواند که آن را تقدیم به شهدای غواص کرد و گفت: امیدوارم ذره‌ای از ایثار برادر بزرگترم را که ندیدم در زندگی خود جاری کنم. اما کتاب ها و خاطراتش را مرور کردم مادرم برادرم را به عنوان یک الگو برای ما قرار داد.
در ادامه علی سلیمانی (کارگردان) طی سخنانی گفت: ما در اکران مظلوم بودیم اما در دانشگاه‌ها بسیار خوب بود و فضایی به وجود آمد که فیلم را نمایش دادند و خداراشکر که فرقه منافقین هم در مورد فیلم صحبت کرد و از فیلم بدشان امده بود. البته طبیعی است چون در فیلم ما در مورد فتنه و منافقین صحبت می‌شود. وقتی فیلمی ساختیم که دشمن ناراحت شده است باید کمک کرد تا این فیلم دیده شود و اکران هایی از این دست بهانه های خوبی است تا فیلم اشنوگل دوباره دیده شود.

به نوشته فارس،او گفت: ابتدا از اکران کم فیلم ناراضی بودم اما حالا خوشحالم که این فضا را دانشگاه ها به وجود اوردند. دوستان خود را به دیدن فیلم تشویق کنید که فیلم را ببینند و در مورد فیلم ما بنویسند. جنگ در همه جای دنیا جنگ است اما جنگ ما یک تفاوت نازنین داشت و آن هم این بود که ارزش‌ها را زنده کرد. از اکران صمیمی و کوچک شما ممنونم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12367