• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

۲۷سال در فراق فرزندم عظیم ارشادی

  • کد خبر : 1236
  • 28 ژانویه 2015 - 9:03

به نام خدای صابران

خانم نجیبه ارشادی نمین مادری که سالیان سال است درانتظار فرزند خود (عظیم) است.

عظیم به بهانه زندگی بهتر با همسر و دو فرزندش راهی ترکیه شد و دیگر از او خبری نیامد، پدر در حسرت دیدار فرزند ماند و دار فانی را وداع گفت و اکنون مادر همچنان با چشمان گریان و دل هراسان گوش به زنگ؛ چشم به در دوخته که شاید زمانی شود تا قاصدی خبری از عزیز نجیبه آورده باشد …!

هر چند خبری از عظیم نداشتیم ولی به دنبال بهانه ای بودیم که با مادر پیر و تنهایش ملاقاتی داشته باشیم و دوباره باتوکل برخدا و صبر دلداریش دهیم به همین دلیل بهترین بهانه را شب یلدا قرار دادیم، بعد از کسب اجازه از خانم ارشادی به شهرستان نمین وبه خانه اش که از قبل میشناختیم رفتیم.

ershadi11

جلوی درب ورودی مادر عظیم عصا بدست منتظر ما بود، (واقعاً مادر مهربان و دوست داشتنی هستند) با آن حالی که  بدون عصا قادر به حرکت نیستند ولی تمامی وسایل پذیرائی را آماده کرده بودند وحتی گفتند: وقتی فهمیدم می آیید برایتان آبگوشت برای نهار هم آماده کردم، دار گلیم مثل همیشه گوشه اتاقش برپا بود و تا نصفه های گلیم هم بافته بود، بعد از احوال پرسی گفتند: واقعاً وقتی شما را می بینم  امیدم برای دیدن پسرم صد چندان می شود می دانم به خدا پسرم می آید چون عظیم عاشق پدر ومادرش بود والان هم هست .

می داند که دیگر من پیرو تنها شده ام هیچکس را ندارم تنها امیدم بعد از خدا فقط عظیم است از خدا خواستم این نفس را در آغوش عظیم از من بگیرد ببینید من بی گناه به این روز افتادم خدا رجوی را لعنت کند شب و روز رجوی را لعنت میکنم البته فقط من نیستم تازه فهمیدم که این بیشرم چندین هزار نفر را دزدیده بخدا آه و ناله مادرها رجوی را نابود می کند!

(با زبان ترکی نفرین میکرد آه رجوی بی درده توشسن درمانین اولمیا)آه رجوی به دردی گرفتار شوی که درمان نداشته باشد .ershadi 02

گفتیم مادرجان نگران نباش این جلاد و شیطان به سزای اعمالش خواهد رسید خدا ارحم الراحمین است چه دیدی خدارا، چند صد نفر رفتند آلبانی شاید پسر شما دربین آنها باشد .

چند ساعتی با خانم ارشادی دردل کردیم و اخبار روز و انتقال چند صد نفر را به اطلاع ایشان رساندیم، خیلی خوشحال بودند و گفتند ممکن است که عظیم در بین این نفرات باشد؟ گفتیم:انشاالله ،اگر اجازه بدهید سری به دفتر بزنیم و به امید خدا و خانم فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ،اسم عظیم ارشادی دربین نفرات انتقالی باشد، با این بهانه از خانم ارشادی خداحافظی کردیم و راهی اردبیل دفتر انجمن فراق شدیم .

به سفارش مادر عظیم ارشادی،در اولین فرصت  به دنبال اسامی ها در سایت ها گشتیم، یکی از اعضای انجمن فراق که در دفتر حضور داشتند اعلام کردند که :عظیم ارشادی نمین راهی آلبانی شده !!!

واقعاً خدا ارحم الراحمین است..
چندین بار اسم را خواندم درست بود ، بلافاصله با مادر عظیم ارشادی تماس گرفتیم و گفتیم : مادرجان صبرعظیمت کار ساز شد و عظیمت آزاد شد !!!

صدای های های گریه و فریاد مجال صحبت نمی داد وبعد از چندقیقه آرام گرفت وگفت : امروز سرخاک پدرش میروم و مژدگانی آزادی عظمیش را میدهم ،خدا همه شماها را حفظ کند و هرکس که دست شما می گیرد تا بچه هایمان آزاد شود خدا کمکش کند بخدا من از نظام جمهوری اسلامی ایران خیلی راضی هستم الان سی سال است که عظیم در بین این بیشرمان منافق است ،یک بار یک نفر از من نپرسیده که چرا اصلاً این نفر رفته عراق ، خدا به دولتم قدرت بدهد من که راضی هستم خدا هم راضی باشد .

انجمن فراق هم ازتمامی دولت مردان نظام جمهوری اسلامی ایران که برای آزادی اسیرانمان ،زحمات فراوانی رامتحمل شده و می شوند و همچون پدر مادر مهربان ، یار و یاور خانواده های ستمدیده اسیران فرقه بد نام رجوی هستند نهایت تشکر وسپاس را داشته و همچنین به خانواده محترم ارشادی نمین و علی الخصوص مادردردمند عظیم ارشادی تبریک میگوئیم و آرزومندیم که تمامی اسیران بعد از آزادی از چنگال دیوان شیطان صفت رجوی ،از حصار ذهنی هم  همچون حصار جسمی رهائی یابند .آمین

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1236