• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آخرین خبر رسیده از درون فرقه رجوی / اوضاع به هم ریخته است

  • کد خبر : 12179
  • 17 دسامبر 2017 - 10:51

طبق خبر جدیدی که از درون فرقه رجوی به دستم رسیده مسئول اول این فرقه یعنی زهرا مریخی در نشستهایی که اخیرا برای سرگرم کردن نفرات گذاشته بود به این نتیجه رسیده که این نشستها روی لایه های پایین تاثیر جدی ندارد و باید فکر اساسی تری بکند.

در نتیجه در حال حاضر اول نشست ها را برای لایه های بالاتر برگذار می کند چون می داند که وضعیت داخل مناسبات به شکلی بهم ریخته است که به لایه های بالایی این فرقه هم کشیده شده است و زهرا مریخی برای به قول خودش آب بندی لایه های بالاتر باز هم روضه خوانیهای مریم رجوی را تکرار کرده است.

در این نشست ها چون دست آنها کاملا از هر لحاظ خالی است و حرفی برای گفتن ندارند همان بحث های ایدئولوژیکی و مبارزه با تمایلات و بحث آمادگی ایدئولوژیکی برای سرنگونی را دنبال می کنند که در همین نشستها افراد به عمق دروغگویی و دورویی مریم رجوی پی برده اند و دیگر حرفشان خریداری ندارد.

چرا مریم رجوی در این شرایط دست از دروغ گویی و دو رویی بر نمی دارد؟ علت را در یک جا می توان دید. چون همه افراد اسیر در فرقه رجوی چه لایه بالا و چه لایه پایین در محیط آلبانی واقعیتها را به چشم خود دیده اند و متوجه شده اند که سرنگونی در کار نخواهد بود و بحثهای ظاهرا ایدئولوژیکی نمی تواند جلوی اراده و انتخاب آزاد افراد را بگیرد.

در یک جمله می توانیم بفهمیم که اوضاع آن قدر به هم ریخته است که در تشکیلات مجبور به توسل به این قبیل نشستها و دروغ گویی و فریب افراد برای منصرف کردن آنان از خواسته هایشان هستند .

محمد هاشمی – آلبانی

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12179

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی