• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حافظه تاریخی مردم ایران، خیانتها و جنایت های فرقه رجوی را از یاد نخواهد برد / وقتی به اجبار دستور می دادند صفحات مجازی مریم رجوی را لایک کنیم!

  • کد خبر : 12176
  • 17 دسامبر 2017 - 10:46

 هر شب از ساعت هفت الی هشت به مدت یک ساعت دستور تشکیلاتی داده بودند که همه باید اکانتهای توئیتری مریم رجوی رو راس یک ساعت، با همان اکانتهای قلابی که هر نفر چند تا داشت، لایک و فالو میکردیم تا در ترند جهانی بالا برود.

 

ما وقتی از عراق اخراج شدیم و به آلبانی منتقل شدیم پنج الی شش ماه که در کمپ بودیم به قسمت آپارتمانهای مفید منتقل شدیم. بعد از چند ماه سرگردانی فرقه یک سازماندهی جدید را شروع کرد. همه اعضا را جمع کرد و یک گسترش پوشالی که قبلا هم زیاد انجام دادند را به اسم سیستم روابط عمومی ابلاغ کردند.

جالبه که مسئولان فرقه می گفتند که اسم قدیمی و قبلی که سیستم داخله بود را به کار نبرید. بعد ما علت را می پرسیدیم می گفتند نگید داخله برایمان مشکل سیاسی پیش میاد. کار این روابط عمومی تلاش برای نیروگیری از داخل ایران بود. این دستگاه به این شکل بود که بعد از یک مدت که من خودم با توئیتر و تلگرام در این زمینه فعال بودم با داخل ایران تماس و ارتباط برقرار می کردیم. با اقشار مختلف برای نیرو گیری سعی در ارتباط داشتیم و کاری که مسئولین فرقه می گفتند را انجام می دادیم.

بعد از چند ماه که با هموطنان به شکل های ناشناس ارتباط داشتیم یک باره یک چیزی در ذهن ما فرو ریخت. چون سالیان طولانی توی ذهن و فکر و ضمیر ما القا کرده بودند که یک حمایت اجتماعی خیلی قوی، عمیق و گسترده ای در بین اقشار مختلف مردم ایران دارد. ولی خیلی زود ما متوجه شدیم که اینها تماما شعر و شعاره چون ما خودمان مستقیما دست اندر کارش بودیم.

یکی از ترفندها و حقه بازیهای این فرقه شیاد این بود که در فضای مجازی تمام این اکانتها و حسابهایی که در توئیتر و تلگرام داشتند همه آنها قلابی بود. یعنی اکانت ها یک شخصیت حقیقی را نمایندگی نمی کرد و هویت واقعی نداشت. به ما گفته بودند میتونی چندین اکانت توئیتر و تلگرام داشته باشی. حالا علت چی بود؟ علتش جالبه. ما اوایل نمی دانستیم. طبق همان برنامه ای که گفته بودند خط کار را پیش می بردیم. بعد از مدت کوتاهی در توئیتر در یک نقطه ای دیدیم تمام فالورهایمان و کسانی که به ما وصل بودند شروع به ریزش کردند. حالا علت چی بود؟ چون ارزشهایی که خود فرقه آنها را نمایندگی می کرد از بحث های ایدئولوژیک و سیاسی که با هموطنان می کردیم می دیدیم که هموطنان متنفرند. همه فحش و فضیحت بود که نثار ما و  فرقه می کنند. ما واقعا تعجب می کردیم که خدایا مردم چرا با ما اینطوری تنظیم می کنند.

وقتی هم به مسئولین فرقه این موضوع را می گفتیم پاسخ می دادند که اشکال ندارد شما با اکانتهایی وارد بشوید که هویت غیر مجاهدی داشته باشه. یعنی دوز مجاهدی خودتان را پائین بیاورید. ساده تر بگویم رنگ عوض کنید. ما واقعا ذهنمان درگیر تناقض مان بود که چرا مگر ما حرف حق نمی زنیم؟ مگر مدعی نیستیم که حقیم؟ چرا باید به هموطنانمان دروغ بگیم و با هویت غیر مجاهدی وارد بشیم. هویت مجاهدی که رو می شد می دیدیم نمیشه همه نیروها ریزش می کنند. مسئولین فرقه هم گفته بودند نگید مجاهدیم. حتی آنرا مرز سرخ کرده بودند.

رفته رفته متوجه شدیم که فرقه در گذشته جنایتهایی کرده است. هموطنان سوالهایی می کنند. وقتی هم ما به بالا این سوالات را منتقل می کردیم مسئولین فرقه میگفتند که اشکال نداره چون مردم در فضای اختناق هستند و با ما آشنایی ندارند، طبیعتا نمی توانند درک درستی از این سازمان داشته باشند.

می خواهم این را بگویم که همش حقه بازی و شارلاتانیسم بود. باور بفرمایید حمایت اجتماعی گسترده که فرقه رجوی مدعی آن است همه آن کشک و پوشاله. حافظه تاریخی مردم ایران تمام خیانتها و جنایت هایی که این فرقه و رهبریش مریم رجوی و مسعود ملعون کرده را از یاد نخواهند برد. ما که اینجا دست اندر کار مستقیم بودیم، به من واقعا ثابت شد که اینها جنایت کارند. مردم ایران اصلا اینها را قبول ندارند. قشر جوان جامعه که اینها را اصلا نمی شناسند، اونهایی که می شناختند فحش می دادند، می گفتند که در جنگ ایران و عراق خیانت کردند. ما خودمان باورمان نمی شد چون چهارده سال در عراق با دنیای بیرون ارتباط نداشیم، توئیتر و فیس بوک و یوتیوب و کلا اینترنت نمی دونستم چیست، واقعا داستان چیه؟

من خودم این مدتی که جدا شدم مشغول مطالعه هستم. مثلا در یوتیوب کلیپ هفت گناه نا بخشودنی را دیدم.  به همه هموطنان پیشنهادم اینه که هفت گناه نابخشودنی را ببینند که این فرقه چه خیانت ها و جنایت هایی در طول این سالیان در حق مردم ایران کرده. باور نکردنیه. اون مهدی ابریشمچی یکی از اون آدمای لمپن و بسیار مزور و دروغگو مدعی شده که این فرقه مستقل و مردمیه. در حالی که در همان کلیپ هفت گناه نابخشودنی با سندهای بسیار موثق و محکم تمام اسناد خیانتهایشان هست که چطور اطلاعات جنگ را به دیکتاتور سابق عراق صدام حسین می فروختند و به مردم ایران از پشت خنجر می زدند.

فرقه تروریستی رجوی به هیچ عنوان پایگاه اجتماعی در بین مردم ایران ندارد. الان هم که از طریق فضای مجازی در آلبانی دارند فعالیت می کنند، مردم فحش می دهند و از این سازمان متنفرند. یکی از موارد دیگری که بود هر شب از ساعت هفت الی هشت به مدت یک ساعت دستور تشکیلاتی داده بودند که همه باید اکانتهای توئیتری مریم رجوی رو راس یک ساعت، با همان اکانتهای قلابی که هر نفر چند تا داشت، لایک و فالو می کردیم تا در ترند جهانی بالا برود. البته اینها هیچ وقت در ترند جهانی بالا نرفتند و اول هم نشدند. نکته این بود که حتی به لحاظ فنی هم این را نمی توانستند بفهمند و تشخیص بدهند که این کارشون نقض قوانین توئیتره و از طرف توئیتر تمام حسابهای مقر مفید بسته شد. چون همه در یک زمان بندی آمدیم اکانتهای مریم رجوی را لایک و فالو می کردیم.
این حمایت اجتماعیه گسترده که فرقه مدعی آنست دروغه. حمایت اجتماعی وجود نداره. پایگاه مردمی ندارند. الان هم در باتلاق آلبانی گیر افتادن و هر روز بر شمار فرارها از فرقه افزوده می شه و به طور اتو دینامیک روند فروپاشی را طی می کنند. آلبانی مدفن تاریخی فرقه رجوی خواهد شد و در آینده بسیار نزدیک سران جنایتکار فرقه باید به مردم ایران حساب خیانت هاشون رو پس بدهند.

منوچهر عبدی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12176