• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری جدا شده ها: سوال همه از مریم رجوی این بود که اگر پول نداری، هزینه هواپیمای اختصاصی تو را چه کسی می دهد؟ / فرقه خیلی ها را در آلبانی با پول خریده است

  • کد خبر : 12174
  • 17 دسامبر 2017 - 10:10


ای تف بر تو رجوی که روی یزید را سفید کرده ای. ای ریا کار فکر کرده ای تاریخ در برابر تو به قضاوت نخواهد نشست؟ منتظر باش که روزی پاسخ همه این رنج و درد و کشتن انسانهای بیگناه را در برابر مردم بدهی.

 

یادم هست وقتی که ما وارد آلبانی شدیم یک تعدادی زودتر از ما به آلبانی آمده بودند و به ما گفتند که می شود هر روز به کوه رفت ولی سر ساعت ۸ صبح باید برای شروع کار برگشت. بعد از یکی دو مرتبه رفتن به کوه مانع این کارشدند و گفتند دیگر نمی شود هر روز رفت. گفتند که ضابطه شده که از این به بعد دو روز در هفته می شود به کوه رفت. بعد متوجه شدیم که این دو روز هم با انواع و اقسام ضوابط و کنترل وغیره می شود . بعد از دو هفته تحمل این را هم نداشتند کردند یک روز، و بعد از این که کلا رفتن به کوه یک روز شد به نفرات گفتند می شود از همین یک روز در هفته هم به یک شکل خوبی استفاده کرد به طوری که جای هر روز را بگیرد و به بچه ها گفتند بهتر است به اماکن تفریحی مثل تله کابین و قلعه و فروشگاه بروند. ولی متاسفانه پول اتوبوس نداشتیم بدهیم. فرقه قبول کرد که ۱۲ یورو ماهیانه به هر نفر برای اتوبوس و مقداری خوراکی بدهد.

دو هفته این مبلغ را دادند ولی بعد از دو هفته گفتند فرقه بودجه ندارد و چند میلیون بدهی دارد و غیره. چون دیدند که اوضاع از دستشان در می رود و کنترل نیرو مقداری سخت می شود. این بهانه را آوردند که بودجه ندارند و یک مورد هم ضابطه این بود که هر گروهی که می رود باید یک دست نشانده که آنها تعیین می کردند با آن گروه باشد که نفرات اعتراض کردند و گفتند که ما می خواهیم با هر کسی که راحتیم بیرون برویم نه با نفرات تعیین شده و افراد بایکوت کردند و نرفتند.

چندین و چند بار زهره اخیانی از مسئولین بالای فرقه برای ما نشست گذاشت که سر این مسائل را باز کند و از زیر زبان آدمها بیرون بکشد که این کاری را که ما می کردیم اشتباه بوده و می خواستند بدانند که از کجا آب می خورد و این را اهرم فشاری برای نفرات کرده بودند.

تعداد بسیار زیادی می گفتند که ما در مقرهای خودمان که فرقه فروشگاه تاسیس کرده است تمام اجناس آن بونجول است و به درد ما نمی خورد و شما که برای این اجناس پول می دهید پول آن را به خود نفرات بدهید که خودشان بروند از فروشگاه بیرون تهیه کنند و فرقه به دروغ می گفت ما نقد ندادیم بلکه اجناس را نسیه می گیریم و بعد پول آنها را می دهیم. تازه بعد هم اگر قبول می کردند باید چند نفر می شدیم و با یک مسئول بالا همه با هم فقط به فروشگاه های خاص برویم. افراد همه اعتراض می کردند که مگر ما بچه هستیم که یک آقا بالا سر برای ما می گذارید و نمی رفتند. این هدف خود فرقه بود که با اعمال محدودیت ها افراد را از خریدن جنس از بیرون و به گردش رفتن منصرف کنند چون فرقه اگر زورش به نفرات نمیرسید با حربه های خاصی افراد را مجبود به منصرف کردن میکردند.

فرقه همیشه برای مسائل مختلف به نفراتش دروغ می گفت و همه چیز را تحت نداشتن پول سر پوش می گذاشت. این درحالی بود که فرقه میلیونها دلار هزینه و خرج برای مهمانی ها در آلبانی می کرد. یک نمونه هم برای بردن افراد به نشست نزدیک به صد اتوبوس هر هفته کرایه می کردند. بعضی مواقع هم دو بار در هفته که این اتوبوسها برای بردن نفرات به نشستهای مغزشویی بود. حرف نفرات این بود که اگر پول ندارید این خرجهای الکی چه است و چرا شما به مقرات ما نمیایید تا نشست بگذارید و ما باید بیاییم و این همه پول هزینه اتوبوس شود؟ اما این همه اش کار فرقه بود و به حرف کسی مگر گوش میداد.

سوال همه از مریم رجوی این بود که اگر پول نداری هفته ای دوبار هواپیمای اختصاصی تو را چه کسی می دهد که از فرانسه پا می شوی برای هیچ به اینجا میایی و بر می گردی ولی یک نفر که برای قرار پزشکی می رود  یک یورو پول اتوبوس او را نداری بدهی که بنده خدا با هزار درد با پای پیاده به قرار می رود. یا اینکه فقط برای ما نفرات که الان در هر کجای دنیا که بودیم برای خودمان کسی بودیم ماهیانه ۸ دلار اختصاص می دهی که پول ۴ عدد پفک است. چطور برای اکثر دم و دنبالچه های خود از قبیل مژگان پارسایی و زهره اخیانی و صدیقه حسینی و غیره ماشین اختصاصی می خری؟

یک نمونه اش هم که نزدیک به ۱۰۰ خودرو خریدی که معلوم نیست این پولها از کجا می آید؟ شاید ماشین هم نسیه می دهند که ما نمی دانیم. تازه بعضی مواقع هم که در نشستهای خودتان برخی از قبیل جواد خراسان می گویند که  فرقه مشکل مالی ندارد و اگر بخواهد می تواند آلبانی را با پول بخرد. آیا این را درست میگوید؟ شاید اشتباهی از دهنش در رفته یا مقصودی دارد. ولی این را ما عینا دیده ایم که فرقه خیلی ها را در آلبانی با پول خریده است. حرف ما این بود و هست که چرا نفرات را بعد از سالیان زندان و زجر و شکنجه از طرف خودتان حالا محتاج ۱۰ یورو پول کرده اید و حسرت به دلی دو سیخ کباب را می کشند.

ای تف بر تو رجوی که روی یزید را سفید کرده ای. ای ریا کار فکر کرده ای تاریخ در برابر تو به قضاوت نخواهد نشست؟ منتظر باش که روزی پاسخ همه این رنج و درد و کشتن انسانهای بیگناه را در برابر مردم بدهی.

ای لعنت بر مسعود رجوی ملعون و مریم رجوی عفریته

سعدالله سیفی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12174

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی