• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فاجعه ای انسانی در آلبانی / درخواست انجمن نجات استان اردبیل از خانواده های اسیران فرقه رجوی + فیلم

  • کد خبر : 12163
  • 16 دسامبر 2017 - 23:01
در پی افزایش فرار اعضای فرقه تروریستی رجوی از چنگال سران فرقه رجوی، این فرقه تصمیم گرفته زندانی همچون اشرف را در آلبانی راه اندازی کند.

بعد از خروج اعضای منافقین از عراق و اسکان نیروهای این فرقه در آلبانی و بعد از موج گسترده فرار اعضا و رسوایی ناشی از افشاگری آنها از مناسبات فاسد داخل فرقه، سران منافقین در پی یافتن راه حلی برای این معضل خود، گزینه انحصار و محدودیت مطلق که در اشرف برقرار بود را برگزید.

 

سران منافقین در حال جابجا کردن نیروهای خود به محلی دور افتاده و ایزوله است که در آنجا دسترسی به دنیای آزاد تقریبا غیر ممکن است. این محل با دیوارهای بلند به شدت محصور شده و همچون زندانی است که فرار از آن فوق العاده مشکل است.

به نوشته انجمن نجات، فرقه رجوی به بهانه مشکلات امنیتی و همچنین مسائل مالی تلاش دارد تا افراد را با دادن وعده و وعید برای شرایط و امکانات بهتر به محل جدید ببرد و از آنان دستخطی گرفته است مبنی بر اینکه خودشان داوطلبانه به این زندان ابدی رفته اند.

 

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

فیلم

رفتن این افراد به محل جدید فرقه که هم اکنون نام آن را اشرف ۳ گذاشته اند، یادآور پادگان مخوف اشرف در عراق که افراد در آن زندانی مادام العمر و بدون ملاقات بودند.

 

انجمن نجات استان اردبیل از خانواده های اسیران فرقه رجوی می خواهد تا ضمن تماس و ارسال ایمیل برای کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، نگرانی خود در مورد این اقدام غیرانسانی  منافقین را ابراز داشته و آنها را از این دسیسه سران فرقه رجوی با خبر کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12163

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی