• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اعتراض انجمن نجات استان اردبیل به دولت فرانسه: مجوز فرانسه به فرقه تروریستی رجوی برای برگزاری تجمع! / دم خروس از مدعیان حقوق بشر بیرون زد

  • کد خبر : 12114
  • 12 دسامبر 2017 - 17:28

به دنبال مجوز دولت فرانسه جهت برگزاری تجمع توسط فرقه تروریستی رجوی، انجمن نجات استان اردبیل با انتشار نامه ای به دولت فرانسه این عمل را به شدت محکوم کرد.

دولت فرانسه، چندمین بار به فرقه تروریستی رجوی مجوز داده است تا به بهانه واهی حقوق بشر، علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تجمع برپا کند.

این تجمع روز گذشته (دوشنبه ۲۰ آذر) در پاریس برپا شد و برای چندمین بار است که دولتمردان فرانسه به منافقین برای برگزاری چنین تجمعاتی مجوز صادر می کنند.  فرقه ای که جنایتهای بی شماری در ایران انجام داد و هزاران نفر از مردم بی گناه کشورمان را به منظور دستیابی به خواسته های نامشروع سرکرده های این گروهک تروریستی به شهادت رساند.

دولت فرانسه در حالی به منافقین تروریست مجوز برگزاری تجمع داده است که همواره از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دم می زند. تعدادی از اعضای فرقه تروریستی منافقین و افراد اجاره ای علیه حقوق بشر در ایران در میدان انولید پاریس در کنار وزارت خارجه فرانسه دست به تجمع زدند. جالب اینجاست ژان پییر میشل سناتور سابق فرانسوی نیز در تجمع فرقه تروریستی رجوی سخنرانی کرد.

تعداد این افراد که حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر گزارش شد حین برگزاری این مراسم دائما رو به کاهش رفت چرا که دیده شد افراد اجاره ای پس از حضور و غیاب و دریافت وجه خود محل تجمع را ترک می کردند. بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در حملات فرقه رجوی به شهادت رسیده اند. این درحالی است که آمریکا ، نام  منافقین را پس از عمری ترور در ایران و عملیات های خرابکارانه برضد کشورمان از فهرست سازمان های تروریستی خارج کرده است. آمریکا برای سالهای متوالی فرقه رجوی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده بود.

چند  روز پیش نیز پارلمان اتحادیه اروپا در اقدامی وقیحانه با دعوت از مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین بار دیگر در موضوع حقوق بشر نقاب از چهره برگشود. مریم رجوی در دیدار با برخی نمایندگان پارلمان اروپا خواستار فشار بر جمهوری اسلامی ایران در موضوع حقوق بشر در کنار موضوع موشکی و دفاعی شد. این در حالیست که کشورهای اتحادیه اروپا به ویژه فرانسه مخصوصا پس از برجام دائما حرف از دوستی با دولت و ملت ایران را می زنند اما در عمل دست دوستی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12114