• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

سیل، یکی از اردوگاه های فرقه رجوی در آلبانی را تخریب کرد

  • کد خبر : 12025
  • 05 دسامبر 2017 - 10:57

یکی از اردوگاه های فرقه رجوی در منطقه سیتی پارک در آلبانی قرار دارد که طی روزهای اخیر دچار سیل و خرابی شدید شده است.

سیل به صورتی بوده است که مرکز خرید سیتی پارک کاملا زیر آب رفته و راه تیرانا به منطقه داروس (محل اشرف ۳) یک و نیم روز بسته بوده است.

طبق اخبار رسیده عملا جایی در آن منطقه نبوده که زیر آب نرفته و خسارت ندیده باشد. تمامی منطقه دچار سیل شدید شده اند و احتمالا بیشترین خسارت البته به محل فرقه رجوی آمده است که یک طبقه بوده و در کنار مرکز خرید سیتی پارک و کنار جاده واقع شده است. اطلاع رسیده که فرقه رجوی در این محل از چادرهایی برای استقرار استفاده کرده است.

تاکنون بخشی از منطقه با کمک نیروهای پلیس تخلیه شده ولی بخشی هنوز زیر آب و گل و لای است و دولت این منطقه را بطور خاص بدترین منطقه از بابت آسیب های سیل اعلام نموده است. محل فرقه رجوی درست در کنار جاده و جایی که سیل و بارندگی به بیشترین میزان بوده قرار داشته که قطعا خسارات زیادی دیده است.

سیتی پارک محل فرماندهان است که مثل بدیع زادگان در عراق می ماند. اشرف ۳ قرار است جایگزین پادگان اشرف در عراق بشود. یعنی مانند عراق مقر فرماندهان بالا از مقر نیروها جداست. آپارتمان های مختلف در سطح شهرهای تیرانا و داروس هم هستند که بعنوان خانه های امن و کارهایی که نمی خواهند مستقیما به آنها وصل شود گرفته اند. درست مانند فرانسه که خانه های امن برای کارهای خلاف می گرفتند که در این رابطه جنجال مطبوعاتی هم درست شد.

بنابر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی،  در پی بارندگی شدید در آلبانی و جاری شدن سیل دست‌کم یک تن کشته  شد و ۳ نفر دیگر زخمی شدند. بیش از ۳۰۰ خانه آسیب دیده‌اند و هزار و ۵۰۰ نفر هم خانه‌های خود را ترک کرده‌اند. همچنین پروازها در فرودگاه‌ بین‌المللی به تعویق افتاده و برق هزاران خانه قطع شده است.

شمار زیادی از رودخانه‌ها در مناطقه شمالی این کشور لبریز شدند و دولت هشدار داده که وضعیت بدتر هم شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12025

نوشته های مشابه