• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رجوی باز می خواهد افراد را دور از دنیای آزاد دور کند / افراد باقی مانده در فرقه هیچ چشم اندازی برای آینده خود ندارند

  • کد خبر : 11989
  • 02 دسامبر 2017 - 10:12
با ساختن مقر جدید و سیاج (حصار) کشی دور آن رجوی می خواهد جلوی فرار افراد را بگیرد. باز رجوی می خواهد افراد را دور از دنیای آزاد و دور از ارتباط با بیرون اسیر نگاه دارد. درست همان چیزی که در اشرف و در لیبرتی در عراق درست کرده بود. آنجا به دروغ می گفت امنیت نیست. ما شاهد بودیم که چه در زمان صدام حسین معدوم و چه بعد از سرنگونی او همیشه حفاظت در اطراف پادگان اشرف بود. ولی الان در کشور آلبانی برای آدم سوال می شود که اینجا دیگر چرا سیاج کشی و حبس کردن افراد و قطع ارتباط آنان با دنیای بیرون؟ راستی واقعا آیا کسی هست که نداند رجوی حقا از چه می ترسد؟

واقعیت این است که رجوی نمی خواهد افراد با دنیای بیرون از فرقه ارتباط داشته باشند و این طوری با زندان سازی و قطع نفرات از دنیا می خواهد افراد را اسیر فرقه خودش نگاه دارد. کما اینکه سال های زیاد در عراق این کار را کرد. الان هم با بردن افراد به یک محل دور افتاده در خارج از شهر تیرانا و سیاج کشی باز دارد همان زندان را برای افراد درست می کند.

ما که در بیرون فرقه رجوی هستیم و مدتی است در این کشور زندگی می کنیم هیچگونه مشکل امنیتی برای فرقه مشاهده نکرده ایم، پس رجوی از چه چیزی ترس دارد که افراد باید حتما به نقطه دوری در خارج از تیرانا بروند و در محوطه ای مانند زندان باشند.

واقعیت این است که چون خودم سال های زیادی اسیر فرقه رجوی و دور از دنیای خارج بودم متوجه این خطر دوباره برای دوستان اسیر خودم هستم. الان از تمام خانواده ها که عزیزانشان اسیر این فرقه هستند درخواست دارم تا هدف رجوی از این جابجایی را به افکار عمومی دنیا برسانند و به همه اطلاع دهند که رجوی زندانی دیگر اینبار در آلبانی ساخته است.

واقعیت این است که این افراد هیچ چشم اندازی برای زندگی آینده خودشان در حال حاضر ندارند.

مسعود رجوی هم بهتر است توجه کند که کشور آلبانی پایان راه است. حال هر چه مریم رجوی از فرانسه بیاید و برود تا جلوی فروپاشی این فرقه منحوس را بگیرد و هرچقد دور آنها سیاج بکشد سودی نخواهد داشت.

به امید و با آرزوی روزی که تمام اسیران فرقه رجوی نجات پیدا کنند


یادداشت از محمدعلی قدرتی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی
انتهای ‍‍‍‍‍‍پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11989

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی