• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«اشرف۳» پایان تاریخ رجوی خواهد بود

  • کد خبر : 11979
  • 30 نوامبر 2017 - 17:34

اگر سران فرقه فکر می کنند با جا به جایی وکنترل اعضا می توانند برای بقاء خود زمان بخرند سخت دراشتباهند چون الان عصرآگاه شدن اعضاست و دیگر دروغ ها و سیاست های سرکوبگرانه سران فرقه علیه آنهاست موثرن خواهد بود عصری است که جز پایان حیات منحوس و فروپاشی فرقه رجوی و رفتن آن به قهر زباله دان تاریخ متصور نیست این حکم لازم الاجرای تاریخ است.

فرقه تروریستی و ضدانسانی رجوی به منظور جلوگیری از روند فزاینده جدایی و فرار اعضا ازفرقه وکنترل بیشتر بر آنها تصمیم دارد محل استقرار آنها را از محل فعلی به محلی دیگر که ظاهرا خارج ازشهر تیرانا که اسم آن را هم اشرف ۳ نام گذاری کرده جابه جا کند !
فرقه رجوی به دلیل ترس ازگسترش حرکت های اعتراض آمیز و حضورخانواده ها دراطراف مقراین فرقه درعراق با خفت وخواری تن به اخراج ازآن کشور و استقراردریک کشور دورتر داد. سران فرقه درابتدا فکر می کردند که به این طریق توانستند حرکت های اعتراض آمیز خانواده های اعضا را خنثی ودیگر اینکه براعضا کنترل بیشتری خواهند داشت ! مضحک تراینکه سران فرقه با شیادی تمام با جاروجنجال فراوان وبا به راه انداختن جشن وسرورانتقال اعضا به آلبانی را یک پیروزی وموفقیت برای خود عنوان کردند .اما در ورای تمامی تبلیغات بیهوده سران فرقه دیگر حتی جشن و سرور و تحلیل های رجوی نه تنها برای خود اعضا هم مصرف نداشت بلکه آنها بعد ازانتقال به البانی بعنوان یک کشور آزاد روز به روزعلیرغم سالیان مغزشویی اولا به این واقعیت پی بردند که برخلاف تحلیل های مضحک رجوی این انتقال نشانی ازحرکت روبه جلو ونزدیک شدن به سرنگونی مورد ادعای رجوی ندارد. ثانیا با قرارگرفتن آنها دردنیای آزاد ومشاهده زندگی مردم کشور آلبانی به این واقعیت پی بردند که چه سالهایی را بیهوده ازعمرشان درفرقه هدردادند به همین دلیل روزبه روز ما شاهد جدایی روز افزون آنها ازفرقه هستیم واین همان چیزی بود که سران فرقه بعد از انتقال به آلبانی فکرآن را هم نمی کردند وحال سران فرقه دریک اقدام هراس آلود همراه با یک زدوبند با برخی ازمقامات دولت آلبانی سعی دارند محل استقراراعضا را ازمرکز شهرتیرانا به نقطه ای دوردست که اطراف آن را ظاهرا با دیوارهای بلند پوشاندند منتقل کنند تا به این طریق بتوانند ازروند ادامه دار جدایی اعضا جلوگیری کنند اما ظاهرا تاکنون اعضا نسبت به این انتقال اعتراض ومقاومت کردند بطوریکه مریم قجر برای اقناع آنها چندین بار به آلبانی سفر کرده ودرکنار نشست های خود مسئولین فرقه را هم مکلف کرده تا با اعضا نشست گذاشته واعتراضات آنها را با برای بقاء فرقه با بکارگیری هرترفندی سرکوب کنند .
اما واقعیت این است که سران فرقه حتی اگردراین انتقال هم موفق شوند بازنخواهند توانست آب رفته را به جوی بازگردانند. اگر سران فرقه فکر می کنند با جا به جایی وکنترل اعضا می توانند برای بقاء خود زمان بخرند سخت دراشتباهند چون الان عصرآگاه شدن اعضاست و دیگر دروغ ها و سیاست های سرکوبگرانه سران فرقه علیه آنهاست موثرن خواهد بود عصری است که جز پایان حیات منحوس و فروپاشی فرقه رجوی و رفتن آن به قهر زباله دان تاریخ متصور نیست فرو پاشی و نابودی فرقه رجوی در اشرف ۳ حکم لازم الاجرای تاریخ است .

یادداشت از حمید دهدار

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11979

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی