• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اقلامی که مریم رجوی از نجات یافتگان دزدید

  • کد خبر : 11954
  • 14 دسامبر 2017 - 11:09

 

 

افرادی که از لیبرتی به آلبانی آمده اند حتما یادشان هست وقتی که وارد آپارتمانهای محل استقرار شدیم از طرف کمیساریا برای هر نفر یک سری پوشاک و وسایل استقراری و سرمایشی و گرمایشی که هزینه زیادی هم داشت در نظر گرفته شده بود.

وقتی در محل آپارتمانهای مفید مستقر شدیم سر سپردگان مریم رجوی یک نشست توجیهی گذاشتند و همه نفرات را جمع کردند و این توضیح را دادند که این اموالی که در آپارتمانهای کمیساریا گذاشته شده است اموال کمیساریا می باشد و هیچ امکاناتی به ما تعلق نمی گیرد و هر زمانی که آپارتمان را تحویل می دهیم همه وسایل را باید تحویل کمیساریا بدهیم. از ما خواسته شد تا در حفظ نگهداری آنها بکوشیم چون امانت است. ما هم این حرف را باور کرده بودیم ولی نمی دانستیم که موضوع چیست. هر کس که از این تشکیلات جدا می شد هیچ امکانات گرمایشی و سرمایشی و پوشاک و بهداشتی از طرف فرقه به وی داده نمی شد و افراد را بدون هیچ امکاناتی به حال خود رها می کردند.

ما نجات یافتگان با توجه به میزان کم مستمری که داشتیم مجبور بودیم خودمان همه چیز را از اول تهیه بکنیم که همین موضوع باعث می شد که ما تا چهار یا پنج ماه اول به سختی زندگی کنیم و پولی برایمان نمی ماند. از این طریق مریم رجوی می خواست که ما همیشه در تنگ دستی و محتاج مستمری که آنها می دهند باشیم و ما را بیشتر تحت کنترل خود داشته باشند.

ولی چند روزی است که افراد مفید را به زندان اشرف سه که خودش داستانی جداگانه است منتقل کرده اند ولی تمام الزامات و امکاناتی که در مقر مفید بود را در این جا به جایی به طور کامل به اشرف سه برده اند و همه اقلامی که مربوط به نفرات نجات یافته هم بوده را به افراد نداده و آنها را مصادره کرده و با خود برده اند. الان مشخص شده که کمیساریا این اقلام را به ازای هر فرد داده است.

حال سوال از مریم رجوی این است که مگر نگفتی که اموال مال افراد نیست و باید به کمیساریا پس داد. پس چرا سهمیه ای که کمیساریا برای هر فرد مشخص کرده بود را بالا کشیدی؟ چرا سر افراد کلاه میگذاری و دروغ میگویی بخاطر اینکه اموال افراد را بالا بکشی؟ تو که از ابتدایی ترین نیازهای حیاتی نفرات خودت نگذشتی چگونه میتوانی امانت دار خلق باشی؟

آیا تو می خواهی به این شکل بر مردم حکومت بکنی و دزدی و چپاول بکنی؟ سالی که نکوست از بهارش پیداست. تو از افرادی که عمرشان و جانشان را به پای تو ریختند چپاول میکنی. حالا حساب کن اگه بخواهی حکومت کنی چه بلایی سر مردم مظلوم خواهی آورد.

اقلامی که کمیساریا برای هر فرد در نظر گرفته بود به شرح زیر است که باید به هر کس که جدا می شد داده می شد:

پنکه، یک عدد
فن گرمایشی، یک عدد
تخت و ست کامل پتو و رختخواب، سه عدد
اجاق گاز برقی برای هر سه نفر، یک عدد
فر غذا، یک عدد
وسایل انفرادی و بهداشتی سه ست کامل برای هر فرد
ظروف برای پخت غذا چند ست برای یک سال
کمد دو دره یک عدد برای هر فرد
وسایل ورزشی ست کامل برای هر فرد
یک ست کامل وسایل تحریر برای هر نفر
اتو برای هر سه نفر یک عدد

و خیلی وسایل دیگر که فرقه می گفت خودمان خریدیم که آن هم دروغ بود و برای هر فرد در نظر گرفته بودند و توسط کمیساریا داده شده بود.

هیچ کدام از این وسایل را به افراد نجات یافته هنگام جدا شدن ندادند و در روز روشن از آنها دزدی کردند و وسایل را این فرقه بالا کشید .این نوک کوه یخ حق خوری و چپاول از افراد است که فرقه رجوی انجام داده و تازه دم از اسلام و خلق و انقلاب هم می زند.

یادداشت از محمد هاشمی-آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11954