• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اعتراض خانواده «پیمان کردمیر» از اسیران فرقه رجوی به کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگانِ کشور آلبانی

  • کد خبر : 11853
  • 25 نوامبر 2017 - 10:19

خانواده «پیمان کردمیر» از اسیران فرقه رجوی به کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگانِ کشور آلبانی نامه نوشتند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

نماینده محترم کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در کشور آلبانی

سلام و درود

ضمن عرض احترام به استحضار می رساند، به یقین مطلع هستید جمع زیادی از اعضای فریب خورده فرقه رجوی که به کشور آلبانی انتقال یافته و در آپارتمان های واقع در تیرانا تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی می کنند.
نکاتی چند پیرامون چگونگی استقرار این افراد و اعمال تدابیر سخت گیرانه از سوی مسؤولان و رهبران این فرقه برای اسیران مطرح است که جهت نجات جان این اسیران از شما تقاضای رسیدگی فوری داریم.
فرقه رجوی سالیان سال با روش های غیرانسانی فرزندان ما را گمراه نموده است. این فرقه خطرناک هم اکنون آزادانه فعالیت نموده و به کمترین حقوق انسانی برای اعضای این فرقه از جمله دیدار با خانواده ها و دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی چون تلفن، اینترنت و تلویزیون ارزشی قائل نیست.

البته سران فرقه رجوی با این عمل ضدانسانی در پی انتقال اعضا به محلی دور افتاده و در قرنطینه قرار دادن آنها هستند.

خانواده های اسیران فرقه رجوی ضمن اعتراض شدید به این موضوع، این ممانعت ها را در دنیای امروزی امری غیرقابل قبول می دانند و سوال می کنند چگونه در مقابل انتقال اعضا به محلی دور افتاده و قرنطینه کردن آنها و اینکه فرقه رجوی مانع ملاقات اعضا با خانواده هایشان می شود عکس العملی نشان نمی دهد؟
امروز خانواده های اسیران فرقه رجوی از شما انتظار دارند به حداقل خواسته قانونی ما که ممانعت از انتقال اعضا به محلی دیگر و درخواست دیدار با اسیران است، زیر نظر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و صلیب سرخ جهانی جامه عمل پوشانده شود.

این خواسته به حق خانواده ها بارها با ارسال نامه های مختلف پیگیری شده و اینک اینجانب که عضوی از خانواده ام به نام پیمان کردمیر در اسارت فرقه رجوی می‌باشد از حضرتعالی این استدعا را دارد با توجه به اهمیت موضوع و رسالت های انسانی، آن مقام محترم اقدامات لازم به صورت فوری انجام گردد.

ان شا الله که به زودی با عنایت خداوند منان و حضور فعال شما بزرگواران و خانواده ها حضور این اسیران را در آغوش گرم خانواده های خود ببینیم.

فاطمه کردمیر

انتهای پیام

 

 

سخنان مرحومه شوکت قاسمی در فراق فرزندش

https://www.aparat.com/v/HTQxA/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87_%D8%A8%D8%A7_%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C%D8%B1

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11853