• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعتراض یکی از مادران اسیران فرقه رجوی نسبت به انتقال اسیران به نقطه ای دورافتاده در آلبانی

  • کد خبر : 11848
  • 25 نوامبر 2017 - 9:55

به دنبال تصمیم فرقه رجوی بر انتقال اعضای اسیر به نقطه ای دورافتاده در آلبانی ، یکی از مادران اسیران فرقه رجوی ضمن اعتراض به این موضوع، نامه ای  به نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان این کشور نوشت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

⭕️ نماینده محترم کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در کشور آلبانی
سلام و درود
با احترام به استحضار عالی می رساند، اینجانب ثریا عبداللهی، مادر امیر اصلان حسن زاده هستم که فرزندم تحت اسارت جسمی و فکری فرقه تروریستی رجوی موسوم به مجاهدین خلق است.
پسر من در سال ۱۳۸۱ هجری شمسی جهت کار عازم کشور ترکیه شد ولی متاسفانه گرفتار مزدوران فرقه رجوی شد و آنها با انواع ترفندها و دروغها، پسرم را فریب داده و تحویل زندان اشرف فرقه رجوی در کشور عراق دادند .
بعد از حضور خانواده ها در اشرف، فرقه رجوی تمامی اسیران را به محلی به نام لیبرتی و بعد از آن به کشور آلبانی منتقل نمود.
انتقال اعضا به آلبانی نور امیدی در من ایجاد کرد که با کمک دولت مردان و نماینده کمیساریا در کشور آلبانی بتوانم ملاقاتی با پسرم داشته باشم اما متاسفانه با ارسال نامه و تماس با تلفن های کمیساریا تا کنون نتوانستم با پسرم ارتباطی داشته باشم.

 


اکنون بعد از گذشت دوسال از حضور اعضای فرقه رجوی در کشور آلبانی متوجه شدم که اعضای فرقه به محلی دور افتاده، دور از دسترس و تحت کنترل غیرانسانی در کشور آلبانی منتقل خواهند شد.
با توجه به شرایط محل فوق خواهشمند است ضمن جلوگیری از رفتار غیر انسانی فرقه رجوی در انتقال اعضا به این مکان، شرایطی فراهم نمائید تا اینجانب با فرزند خود ملاقاتی فوری داشته باشم.
از طرف مادر دردمند
ثریا عبداللهی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11848