• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مشارکت گسترده خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور

  • کد خبر : 11766
  • 18 نوامبر 2017 - 21:00

 خانواده های انجمن نجات استان اردبیل با مشارکت گسترده هدایای خود را برای کمک به زلزله زدگان در اختیار هلال احمر قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، عصر امروز هدایای نقدی و غیرنقدی دفتر انجمن نجات استان اردبیل که با مشارکت خانواده های اسیران فرقه رجوی در این استان جمع آوری گردیده بود جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور به جمعیت هلال احمر تحویل شد.

کمیته خیّرین دفتر انجمن نجات مرکز استان اردبیل، چهارشنبه گذشته تشکیل جلسه داد و به دنبال آن تصمیم گیری شد تا خانواده های اسیران فرقه رجوی  با کمک‌های خود بتوانند مرهمی بر زخم‌های بازماندگان این حادثه بگذارند.

خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل با استقبال شایسته از این پیشنهاد ضمن حضور در دفتر انجمن نجات این مرکز اظهار داشتند: ما خانواده ها غم و درد خانواده های حادثه دیده را خوب می فهمیم  و همپای دیگر هم‌وطنان در یاری‌رساندن به زلزله‌زدگان هستیم تا یک بار دیگر نوع‌دوستی را برای فرزندان ایران‌زمین ثابت کنیم.

خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل  با این همدلی، ارزش‌های انسانی را معنا کردند و نشان دادند که در هنگام نیاز، هوای هم‌وطن خود را به خوبی دارند.

در سرمای جان‌سوز این شب‌های غرب ایران و در بی‌خانمانی و بیابان‌خوابی مردم زلزله‌زده، عشق و همدلی مردم کشورمان گرمابخش دل‌های غم‌زده زلزله‌زدگان می شود و تمام هم‌وطنان ازجمله خانواده های اسیران فرقه رجوی در یاری‌رساندن به آسیب دیدگان این زلزله از هرچه در توان داشتند دریغ نکردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11766