• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گفت و گوی تلویزیون اورا نیوز در آلبانی با «آن سینگلتون»، فعال حقوق بشر : فرقه رجوی، جوانان آلبانیایی را عضوگیری می کند

  • کد خبر : 11737
  • 18 نوامبر 2017 - 10:53

آن سینگلتون، که به عنوان یک فعال حقوق بشر معرفی شده و از فرقه رجوی جدا شده است، در یک مصاحبه با اورا نیوز گفت این فرقه تروریستی به شدت برای آلبانی خطرناک است. سینگلتون گفت که فرقه رجوی جوانان آلبانیایی را عضو گیری می کنند تا برای مقاصد خود بکار گیرند.

به گزارش پایگاه خبر ی- تحلیلی فراق در ماه مه سال ۲۰۱۳، فرقه تروریستی  موسوم به مجاهدین خلق، به آلبانی رسید. امروز، بیش از ۳۰۰۰ عضو آن در آلبانی پناه گرفته اند. رسیدن آنان به آلبانی همراه با مباحثات بسیاری صورت گرفت چرا که اطلاعات در خصوص فعالیت های و بخصوص اتهامات تروریستی بسیار کم بود، ولی با وساطت آمریکا، آلبانی پذیرفت تا به آنان پناه دهد.

آن سینگلتون، یک فعال بریتانیایی و مشاور در امور حقوق بشری، به آلبانی آمد تا نگرانی ها در خصوص این گروه را مطرح نماید. او مدعی است که خودش زمانی در این فرقه بوده و بعد از آنکه به مقاصد شوم آنان برای پی برد از آنان جدا شده است.

سینگلتون می گوید منافقین در حال حاضر در حال عضو گیری از جوانان آلبانیایی و استفاده از آنها هستند. از طرف مقابل نمایندگان فرقه رجوی در آلبانی می گویند که او مامور ایران است که می خواهد چهره دموکراتیک فرقه را خدشه دار کند. از نظر فرقه آن سینگلتون و همسرش مسعود خدابنده که در لندن مستقر هستند، هر دو ماموران ایران هستند.

منافقین می گویند که وزارت دفاع امریکا پنتاگون علیه آن سینگلتون و مسعود خدابنده اطلاعیه داده و اعلام کرده که اینها مامورین و جاسوسان  ایران هستند که اول در فرقه رجوی نفوذ کرده بودند و اکنون سالهاست بدون محدویت علیه فعالیت های فرقه، در غرب فعالیت می کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11737

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی