• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اشک تمساح مریم رجوی برای زلزله زدگان

  • کد خبر : 11733
  • 18 نوامبر 2017 - 10:27

 زلزله ای که در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۷، شهرها و روستاهای غرب ایران را لرزاند، با بیش از ۵۰۰ کشته و ۷۰۰۰ مجروح یکی از مرگبارترین زلزله سال های گذشته در جهان بود.

با این حال واکنش سران فرقه رجوی به این رویداد تلخ؛ فریبکارانه، تبلیغاتی، مضحک و توخالی بود.

پیام مریم رجوی به زلزله زدگان

مریم رجوی از اولین کسانی بود که نسبت به زلزله زدگان غرب کشور واکنش نشان داد. او با فرافکنی و ترفندهای همیشگی، تلاش کرد وقوع زلزله و خرابی شهرهای حاصل از آن را به حکومت ایران نسبت دهد. بی آنکه توانسته باشد ارتباطی بین آن دو برقرار نماید.

او در پیام خود به زلزله زدگان، درباره «اهمال و بی‌مسئولیتی حکومت ایران، نسبت به نجات جان و زندگی مردم در این گونه حوادث، ابراز نگرانی نموده » و بر همین اساس ضروری دانسته تا «وظیفه مقدس ملی» زلزله زدگان را یادآوری کرده و از آنان بخواهد که؛ «هموطنان ما در غرب ایران به‌ویژه جوانان دلیر برای نجات مردمی که زیر آوار مانده‌اند، برخیزند و به‌مصیبت‌زدگان این حادثه کمک کنند»

آیا این پیام مزخرف و بی مصرف می تواند مسئله ای از زلزله زدگان غرب ایران را حل نماید؟

آیا در چند روز گذشته، کسی هم پیدا شد که پیام خانم برگزیده را شنیده و به آن عمل نموده باشد؟ اگر جواب مثبت باشد، پس چرا هیچ انعکاسی وجود نداشت؟

مدتی پیش مریم رجوی هنگام آخرین انتخابات ریاست جمهوری ایران به خبرگزاری ها گفته بود: «اکثریت قریب به اتفاق مردم، انتخابات نمایشی ایران را تحریم کرده اند. رای آنها به مجاهدین خلق است.»

پس چرا پیام مبارک را به تحریم کنندگان ندادند تا به کمک زلزله زدگان بشتابند و ایشان را روسفید نمایند؟

از طرفی مگر تشکیلات زیر دست این خانم، مدعی نیست که ارتش آزادیبخشی در سرتاسر ایران وجود دارد که آماده سرنگونی می باشد؟

از طرفی مردم رنجدیده و داغدیده مناطق غرب کشور بطور خاص، سرپل ذهاب و کرمانشاه، عملیات فروغ یا مرصاد را که با فرمان «آتش، به پیش!» مریم رجوی شروع شد، فراموش نکرده اند. بنابه ادعای نشریات و رادیو تلویزیون رجوی در سال ۱۳۶۷ شمسی، اعضای فرقه تحت عنوان ارتش آزادیبخش ملی، بیش از ۵۰٫۰۰۰ تن از ساکنان این مناطق را که مقابل شان صف آرایی کرده بودند، طی سه روز حمله در همین مناطق زلزله زده به قتل رسانده و هزاران نفر را زخمی کرده اند. حال آنها با چه نیرویی می توانند چنین معضل بزرگی را فراموش کرده و تناقض پیام ایشان را در ضمیر خود حل نمایند؟

خانم رجوی بیدار شوید، نفرات «تنگه و توحید » شما، در همین مناطق زلزله زده، با غرش رگبارمسلسل هایشان از کشته های مردم  پشته ها ساختند. آنها هنوز از صفیر تیر و فشنگ واحد های عملیاتی تان که از عراق به همین مناطق اعزام می کردید، زخمی عمیق بر دل دارند. زخمی که با زلزله اخیر قابل مقایسه نبوده و هیچ وقت مداوا نخواهد شد!

خانم رجوی ، با فریبکاری، طلبکاری ننمایید. رژیم مورد نظر شما، برای تداوم حکومت به آن مردم زلزله زده نیازمند است، بنابر این جای «نگرانی» شما از این نظر بی مورد می باشد.

اگر یک کلمه راست در حلق تان باشد، بهتر می بود آنموقعی «نگران» مردم ایران و مناطق زلزله زده می شدید که به کار می آمد و دردی از هزاران درد این مردم  محروم و رنجدیده را دوا می نمود. عملیات های مشترک شما با صدام حسین در غرب کشور، مردم، جان و مال و زیرساخت های همین مناطق را هدف قرار داده بود. چقدر آدم کشتید شما! چقدر اطلاعات بمباران همین شهرها را به صدام دادید و خانه همین خانواده ها را بمباران کرده و داغدار نمودید …

خانم رجوی، دفعه بعد که خواستید پیام بدهید، به مواردی که یادآوری نمودم هم اشاره بفرمایید و اگر ذره ای صداقت و شرف باقی مانده باشد، اعتراف نمایید؛ زلزله و ویرانی ای که شما دست در دست شوهرتان، طی ۱۸ سال آخر دوران صدام حسین به این مناطق وارد کردید، با ویرانی هیچ زمین لرزه طبیعی قابل قیاس نیست. به خود و اعمالتان رجوع کرده و دست از فریبکاری بردارید!

اما آیا برای این فرقه خیانتکار و آدمکش، راهی جز فریبکاری هم باقی مانده است؟

شیادی و کمک مالی به زلزله زدگان

نگاه کنید به پیام ریاکارانه و طلبکارانه، پشت بند پیام مریم رجوی که ظاهرا توسط تلویزیون مجاهدین صادر شده است :

«کمک اهدایی سیمای آزادی به هموطنان مصیبت دیده در مناطق زلزله زده: تلویزیون ملی ایران سیمای آزادی، از روز ۲۲ آبان همه کمک های مالی و تعهدات باقیمانده همیاران در داخل ایران را که هفته گذشته در بیست و دومین برنامه همیاری به سیمای آزادی، اختصاص داده اند به هموطنان داغدار و زلزله زده اهدا می کند و از همیاران عزیز درخواست میکند این کمکها و تعهدات را که به یک میلیارد تومان بالغ می شود، مستقیماً به هموطنان دردمند در مناطق زلزله زده برسانند.»

چقدر باید وقیح و طلبکار باشند که از کیسه دیگران ببخشند. متن پیام، گویای همه چیز است. تمام ایدئولوژی و ساختار فرقه رجوی را از روی همین پیام می توان درک نمود. فرقه ای که وقیحانه، تعهد قلابی برای مردم می تراشد، و از روی همین جعلیات، بذل و خیر می نماید.

خب این کیسه کمک به زلزله زدگان اگر واقعی بود، رجوی می بایست از جیب خود خرج نماید، نه از مجهولات بی سر و تهی که بدون نشانه و بدون ثمر باشد. اگر رجوی راست می گفت، باید مشخص می کرد که چگونه یک میلیارد تومن، همیاری قلابی را بین مردم توزیع نموده و از آن گزارش ارائه نماید.

شاید گفته شود؛ خب آنها که دسترسی مستقیم به مردم ندارند، یا به خاطر ملاحظات امنیتی و از این قبیل دروغبافی ها… نمی توانند کانال های خود را اعلام نمایند. مسئله همینجا است. فرقه ای که ادعای سرنگونی داشته و اکثریت قریب به اتفاق مردم را حامی خود اعلام می نماید، چگونه از مردم خود بیگانه شده و هیچ ارتباطی با آنان ندارد؟ باید گفت کسی که با مردم ارتباط ندارد، حرفی از کمک های مردمی نزند!

از طرفی، مردم و نهادهای قانونی اروپا، بنیادهای قلابی رجوی را هنوز به یاد دارند. که چگونه با دروغ های عجیب و غریب از مردم اخاذی می کردند تا پول تقدیم شده را به دست هموطنان محروم در ایران برسانند، اما به صندوق رجوی ریخته می شد و به ابزاری برای تهیه اسلحه و ترور در خیابان های تهران تبدیل می گردید.

مجاهدین خلق فرقه رجوی پولشویی سوء استفاده از زلزله

دروغ و همیاری

ریاکاری و تبهکاری، از نمود های بارز فرقه رجوی است. از این نمونه ها و از این نمودها حتی در سایت هایشان نیز می توان سراغ گرفت.

باید اشاره نمود به نمونه ای که تحت عنوان «همیارى و پشتیبانى مالى از سیماى آزادى» که ظاهرا به قول آنان وجود دارد و مردم برای کمک به فرقه رجوی در صف ایستاده اند و سرودست می شکنند. اما همگان می دانند که هیچ ایرانی از داخل ایران نمی تواند با فرمی که در وب سایت مجاهدین ایجاد شده، به آنان پول بپردازند یا کمک مالی نمایند. دلیل بسیار ساده است. چونکه هیچ کسی از مردم عادی در ایران نمی تواند از طریق بانک های داخل کشور با بانک های خارج از ایران مراوده یا انتقال پول داشته باشد.

از طرفی پی پال مورد ادعای وب سایت مجاهدین، در ایران کار نمی کند. پی پال بانک نیست. بلکه پی پال ابزار و سیستمی است برای انتقال پول از یک حساب بانکی به یک حساب بانکی دیگر. بنابر این روشن است که همین مورد که سازمان ادعا می کند مردم ایران برایشان همیاری کرده و با پی پال پول می فرستند، چقدر قلابی و مضحک می باشد!

از طرفی فرقه تروریستی رجوی، احتیاجی به این خرده پول ها ندارد. به اندازه کافی از صدام حسین به ارث رسیده است یا به اندازه کافی از بودجه سرویس های امنیتی عربستان و برخی کشورهای ضد ایرانی دریافت می نماید که آنان در سرتاسر جهان سرمایه گذاری نمایند و بخشی از سود های کلان آن را با وسیله ای فریبنده تحت عنوان همیاری، و با جابجا کردن پول از اشخاص حقیقی و  حقوقی به شماره حسابشان در اروپا سفید نمایند، و از پرداخت مالیات به کشورهای میزبان فرار نمایند. این ها روش های ریاکارانه رجوی برای سفید سازی جزئی از مخارجی است که موظف است رسما به نهادهای قانونی کشورهای اروپایی ارائه نماید. تصویر واقعی بازی با افکار عمومی تحت عنوان همیاری این است.

فاکت ها و علائمی که توسط نگارنده ذکر گردید، نشان می دهد؛ اعمال مورد نظر مجاهدین، جز با فریبکاری و جعل پیش نمی رود. غافل از آنکه متدولوژی این سبک ریاکاریهای کهنه، مستعمل و ناکارآمد شده اند. سالیان درازی است که دوران هفت تیر کشی  منافقین در ایران سپری گردیده و با مردم عاقل، تحصیل کرده، صاحب منطق، با شعور و فهیم ایران طرف هستیم که هیچ اهمیتی به فرقه ضد ایرانی مجاهدین قائل نیستند. همان چیزی که مسعود رجوی در گمراهی نفهمید و رفت، و در مریم رجوی و فرقه ای که عمر آن به سررسیده همچنان در تداوم است!

یادداشت از جواد فیروزمند

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11733