طوریکه اکثریت نهادهای سیاسی و اجتماعی فعال در اروپا، از مجاهدین به عنوان یک نهاد اطلاعاتی – تروریستی وابسته به عربستان سعودی، اسرائیل و جنگ طلبان آمریکایی یاد می کنند که هیچ پایگاهی در ایران ندارند.

سازمان در چنین وضعیتی دچار بحران درونی شدید شده، و حفظ و نگهداری اعضای انتقال یافته به آلبانی را بسیار دشوار نموده است. چرا که فرقه دریافته است انتقال افراد به آلبانی، آنان را بلامصرف نموده و تشکیلات را در معرض فروپاشی کامل قرار داده است. گزارشات رسیده از درون تشکیلات  فرقه در آلبانی حاکی است، یاس، نا امیدی و بی آیندگی، اذهان اکثریت افراد را فرا گرفته و به دنبال راه چاره ای برای نجات و رهایی از تشکیلات مافیایی منافقین می باشند.

در همین رابطه فرماندهان تشکیلات مستقر در اورسوراواز فرانسه، برای جلوگیری از فروپاشی فرقه ، بصورت متوالی نشست هایی تحت عنوان بن بست شکنی برگزار نموده اند تا راه کارهایی برای خروج از بحران بیابند. این نشست ها که با حضور مریم رجوی برگزار گردیده، راه کارهایی را در دستور کار فرماندهان و شبکه های نفوذی فرقه قرار داده تا هر چه سریعتر بدان عمل نمایند. رجوی، محقق شدن هزار اشرف را در عملیاتی شدن این طرح می داند.

لازم به ذکر است که رهبری فرقه تصمیم گرفته است بخشی از فرماندهان مجاهدین که در عملیات های نظامی عراق و ایران حضور موثر و فعال داشته اند را با روش های مافیایی از آلبانی خارج کرده و در کشورهای اروپای غربی پخش،سفید و پنهان نماید. چرا که حضور متمرکز این افراد در آلبانی ممکن است با پیگردهای قضایی همراه شده و منجر به دستگیری آنان گردد. کشورهایی که تشکیلات منافقین به عنوان هدف انتخاب کرده اند؛ آلمان، فرانسه، بلژیک، ایتالیا، سوئد، انگلستان و نروژ می باشند.

دستور کار رهبری فرقه برای قاچاق  اعضا از آلبانی به کشورهای غربی

۱٫ایجاد انجمن های پوششی با مدل اروپایی

مدل ترکیبی یا مدل اروپایی به حالتی اطلاق گردیده که صاحب اصلی انجمن یک فرد اروپایی باشد. بر همین اساس، برخی از انجمن های فعال اروپایی بصور خاص در فرانسه و کشورهای فوق الذکر، مورد شناسایی قرار گرفته و ارتباطاتی نیز در جریان بوده است. در این مدل، اعتبار یک انجمن اروپایی که سالیان زیادی فعالیت اجتماعی یا سیاسی کرده، مورد بهره برداری مجاهدین قرار می گیرد. افراد برگزیده مجاهدین که چنین ماموریت هایی به آنان محول گردیده، ابتدا طرح نزدیکی و فعالیت مشترک با آن انجمن را برنامه ریزی می کنند. در مرحله دوم، پیشنهاد ایجاد یک انجمن جدید ارائه می شود که شامل دریافت کمک مالی و حتی حقوق ثابت و قابل توجه از طرف منابع نامشخص می باشد. مرحله بعدی که تحت عنوان کمک به پناهجویان ایرانی ساکن آلبانی می باشد، در واقع عملیاتی کردن انتقال افراد برگزیده از آلبانی به کشورهایی چون فرانسه، آلمان، بلژیک، … می باشد. تمرکز اصلی این طرح فرانسه و آلمان است.

۲٫سفید کردن اعضا و انتقال به یکی از کشور اروپای غربی

این طرح در مراحل بعدی،  عضو انتخاب شده برای انتقال از آلبانی را با روش های گوناگون، حتی دعوتنامه معتبر و قابل قبول، به عنوان یک فرد عادی مخالف حکومت ایران اما غیر مجاهد و با مدارک جعلی به یکی از کشورهای فوق الذکر انتقال می دهد. تا به این شکل از سوابق سیاه گذشته پاک شده، سفید شود و در جوامع اروپای غربی پخش و پنهان گردند.

وکلای فرقه  و برخی از لابی های اروپایی آنان در این مسیر مورد استفاده قرار می گیرند.

۳٫هزار اشرف و عملیاتی کردن اعضای انتقال یافته

فرقه تروریستی رجوی معتقد است که هزار اشرف ادعایی در اروپا شکل نخواهد گرفت، مگر آنکه هر عضو فرقه در یک کشور اروپای غربی عملیاتی شود. رهبری فرقه ، سرنگونی حکومت ایران را به تشکیل هزار اشرف در اروپای غربی محول نموده است.

عملیاتی کردن اعضا بدین معنی است که هر عضو انتقال یافته در یک محیط اروپایی مشغول به کار سیاسی یا اقتصادی شود. تا با سرپوش گذاردن بر روی شبکه های مخفی ایجاد شده، از انرژی و نیروی آنان بهره برداری کنند. بر این اساس هر عضو فرقه به مثابه گرگ تنها، با امکانات و سرمایه مستقل در محیط اروپایی شروع به فعالیت می نماید تا از خود انرژی آزاد نماید. رجوی معتقد است می توان روی افراد منتخب سرمایه گذاری نمود و به آنها امکانات مالی مستقل داد. از این افراد حتی ممکن است برای نفوذ به ایران و عملیات در شهرهای بزرگ از جمله تهران استفاده شود.

۴٫ نفوذ و مشارکت افراد سفید شده در سازمان های ایرانی و اروپایی

هدف اصلی از حل شدن در محیط اروپایی، دسترسی به منابع اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است. سرمایه گذاری مادی و تدارکاتی منافقین، اعم از پولشویی نیز در چنین بستری انجام می شود. بعبارتی قرار است با اجرایی شدن این طرح، از ظرفیت اعضای قاچاق شده به اروپای غربی در هر جا و هر مسیری که لازم باشد استفاده شود. برای جا انداختن چنین طرحی گفته شده است حتی اگر لازم باشد، اعضا می توانند با یک زن یا مرد اروپایی ازدواج نمایند. اما فقط و فقط با زن یا مرد اروپایی!

به عبارتی استفاده از محیط جوامع اروپایی برای نفوذ در سازمان هایی است که بتوانند از نظر سیاسی یا نظامی علیه مردم ایران موثر باشند. اجرایی کردن این طرح در ارتباط با جنگ طلبان آمریکایی و سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل و عربستان سعودی می باشد که در خواست تحرک و عملیات از طرف مجاهدین در تهران و شهرهای بزرگ ایران نموده اند. این افراد بصورت مستقل عمل خواهند نمود.

۵٫استفاده از ظرفیت های حقوق بشری اروپا

رهبری فرقه در صدد است با تحقق طرح یاد شده، بخشی از اعضای بلامصرف منافقین در آلبانی را وارد بازار سیاسی و حقوق بشری کشورهای اروپای غربی نماید، تا از انرژی آنان در راستای شاهد سازی، شهادت دروغ، پرونده سازی، جعل مدرک و ترفند استفاده از مسئله نقض حقوق بشر در ایران استفاده نماید. رجوی معتقد است از این ظرفیت باید ماکزیمم استفاده را نمود تا سازمان بتواند چهره حقوق بشری اش را تقویت نموده و غبار لیست گروه تروریستی اتحادیه اروپا در گذشته را از چهره بزداید.

۶٫خنثی کردن فعالیت جداشدگان

بنا بر نوشته آریا ایران، فرقه تروریستی رجوی در نظر دارد، با اجرایی شدن طرح یاد شده، با جاسوسی، پرونده سازی و تهیه مدارک جعلی به خنثی کردن فعالیت جداشدگان نیز بپردازد. دستور کار رهبری مجاهدین، خفه کردن صدای جداشدگان فعال در اروپا می باشد. از جمله طرح های شیطانی سازی برای اعضای جداشده، پرونده سازی علیه آنان و مرتبط قرار دادن جداشدگان با سازمان های وابسته به سپاه پاسداران و سپاه قدس می باشد. رجوی معتقد است تا زمانیکه یک جداشده در اروپا حضور داشته باشد، تحقق هزار اشرف امکانپذیر نخواهد بود.

با توجه به ابعاد وسیع طرح مجاهدین، لازم است از فعالیت مخرب آنان در جوامع سیاسی-اجتماعی کشورهای اروپایی جلوگیری گردد. شبکه های نفوذی و انجمن های پوششی آنان افشا شده و به مراجع قانونی کشورهای اروپایی گزارش شود، تا به این شکل از سوءاستفاده آنان در جوامع اروپایی جلوگیری گردد!

 

انتهای پیام