• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

رفتار کثیفِ فرقه رجوی با زنان جدا شده

  • کد خبر : 11682
  • 14 نوامبر 2017 - 10:11

شاید تصور کنید که فرقه با دخترانی که از آنها جدا می شوند تفاوتی  با مردان قائل هست. من خودم در آلبانی هستم و همین فکر را می کردم که دخترانی که بعد از ۲۰الی۳۰ سال از فرقه جدا می شوند اگر کمکی از بیرون نباشد در کشوری که مافیا حرف اول را می زند چه به روز آنها می افتند.

اکثر دختران جدا شده افراد جوان بین ۲۸الی ۳۵ سال هستند و هنوز در جامعه بیرون این دختران سن بالایی ندارند واین ذهن ما را می گیرد که نکند که این دختران طعمه افراد ناباب بیرون شوند. ببینید حالا فرقه با اینها چگونه رفتار کرده  و می کند که من میگویم صد رحمت به آن مافیا . اگر این دختران طعمه مافیا شوند آنقدر عذاب نخواهند کشید خیلی از این دختران فرار کرده اند چون نمی توانند درخواست رفتن بدهند، چون درقرنطینه رفتار خوبی با آنها نمی شود و تنها راه برای آنها فرار است. چندنفر را  در خیابان ول کرده اند و گفته اند بروید خودتان کارهای خودتان را انجام دهید.

حال تصور کنید دخترانی که ۱۵ سال از جامعه عادی بیرون بوده اند چگونه بتوانند کارهای خود را انجام دهند یا اینکه پول تعدادی از آنها را قطع کرده و به آنها پول نمی دهد ولی خدا را شکر که نفراتی از دختران هستند که می فهمند دختری بیرون آمده و به داد او می رسند چون فرقه به آنها می گوید خسره الدنیا والاخره شده اید و بروید دنبال کارتان. ببخشید که این حرف را می زنم ولی می خواهم بگویم تفاوتها را باور کنید که در دنیای بی ناموسی با زنان و دختران این رفتار را نمی کنند که این بی ناموس های فرقه را می گویم که این رفتار را با آنها می کنند و این دختران بیرون هم که می آیند باید ازصبح تا شب دنبال کارهای خود باشند. حقیقت این است که الان اصلا خبر ندارم  که این دختران الان چه مشکلاتی دارند. آیا اذیتی می شوند یا نه و موارد دیگر .

حال چرا این برخورد با این دختران می شود علت آن مشخص است تا این وضعیت اسفبار به گوش دختران دیگر برسد که آنها هم جرات فرار را نداشته باشند. کسانی که در فرقه بوده اند دیده اند دخترانی که به دختران میلیشیا معروف بودند یعنی فرزندان فرماند ه های بالا. تمام این دختران با عزت وافتخار برده شدند به آلمان، فرانسه، سوئد و خیلی ها تازه در آنجا جدا شده اند ولی حقوق بالایی به آنها می دهند چون که اینها دختران خودشان بوده اند و اینها از حقوق و مزایایی برخودار هستند مانند رفتن به دانشگاه ولی دخترانی که از ایران آمده بودند باید در لجن زار تیرانا اول شکم خود راسیر نگه دارند و بعد اسیر تمایلات افراد هوس باز نشوند.

من که یک ایرانی هستم و درفرقه بوده ام موقعی که به این موضوع فکرمی کنم که دختری تنها در یک کشور غریب دیگر مغزم کار نمی کند و خودم هم نمی توانم کاری انجام دهم فقط لعنت می فرستم به بانی این موضوعات که مریم کثیف قجر است. در فرقه منفور رجوی حتی دختران هم باید فرق داشته باشند، دختران خودشان با افتخار به کشورهای بهتر بروند ود خترانی که کسی را ندارند باید در اینجا باشند. باز می گویم که ای دخترانی که فرار کرده اید و یا می خواهید این کار را کنید قسم میخورم ارزش کاری که شما میکنید ده ها برابر ما مردان است و به شما افتخار می کنیم که خدا چقدر به شما دل وجرات داده که این کار را می کنید. افتخار بر شما و لعنت به باعث وب انی این اتفاقات. ببخشید اگر بخواهم سر این موضوع صحبت کنم کتابی باید بنویسم ولی خواستم فقط  گوشه ای از صدها اتفاقی که برای دختران تنها و غریب می افتد را به شما بگویم.

یادداشت از کیومرث بار فروش (مستعار)

نفر جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا

 

انتهای پیام / فریاد آزادی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11682