• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مخارج زیباسازی مریم رجوی / اگر سران دنیا شیفته خواهر مریم می شوند به خاطر تمیزی، زیبایی و ظاهر اوست!

  • کد خبر : 11565
  • 07 نوامبر 2017 - 11:58

شاید شنیده باشید که در دنیا زنهایی هستند که برای زیبایی صورت خود میلیونها خرج می کنند. تا جایی که می دانم و اطلاع یافته ام مریم رجوی دندانهایی با پروتزهای بسیار گران تهیه کرده که با پول آن می شد مسئله تمامی زنهای بی دندان فرقه را که به خاطر نداشتن دندان حتی نمی توانند درست غذا بجوند و مولینکسی غذا می خورند حل کرد.

شنیده هایی دارم از نفراتی در داخل و در خارج از مناسبات که هزاران دلار خرج کرمهای مختلف می شود یا برای هر نوع مهمانی یا برای هر غذا خوردن یک دست پیراهنهای دامن شکل با دوخت بهترین خیاطهای فرانسه و انگلیس تهیه می شود و بهترین دکترها را دارد، در صورتی که با پول یک ماه دکتر مریم رجوی می توان جان چندین نفر از بیماران تشکیلات را نجات داد.

کفشهای زیبا و دارای نقش و نگار مریم رجوی که خودش یک کلکسیون است را هم باید اضافه کرد. بعد ببینید پولش سر به آسمان می کشد. تازه شنیده های ما حاکی از این است که جراحی پلاستیکی که روی او انجام شده با بهترین دکترهای جراحی پلاستیک، که شینده ام که به قدری صورتش کش آمده که یک مقدار دیگر کش بیاید دیگر پوست پاره می شود.

من یک بار این سوال را کردم که چرا خواهر مریم این همه به خودش می رسد و این همه خرج ظاهر خود می کند؟ من نمی خواهم بگویم آدم دل وجرات داری هستم ولی می گفتم و هیچ ابایی نداشتم. مسئول مربوطه جواب داد که یکی از دلایل آن این است که اگر سران دنیا شیفته خواهر مریم می شوند به خاطر تمیزی و زیبایی و ظاهر اوست. بعد من هم به مسئولم گفتم پس یعنی نلسون ماندلا که قیافه ندارد و اینقدر به خودش نمی رسد شیفته ندارد؟ دیگر هیچ جوابی نداشت بدهد.

من از بعضی از کلمات بدم میاید که بگویم، ولی نشان دادن ظاهر یک زن جلوی مردها برای جذب آنان واقعا در مرام ما ایرانیها نیست. پس باید گفت ای کاش که این همه خرجی که بابت کرمها و پروتزها و لباسها و عکسها و پوستر ها و بنرهایی که برای مریم رجوی شده برای بیماران لیبرتی شده بود لااقل الان نصف آنها زنده مانده بودند.

یقین دارم که مستمری ماهانه جداشدگانی که به ناحق قطع شده است را می توانستند با یک صدم پول بزک مریم رجوی بدهند اما این کار را نمی کنند. حق نفرات جدا شده را نمی دهند و خرج زیباسازی مریم رجوی می کنند تا مثلا سران دنیا را جذب کنند.

حتی فردی داریم که تمام عمر خود را به پای فرقه رجوی گذاشته بود و بعد به خاطر بیماری تا حد مرگ پیش رفت ولی فرقه رجوی کوچکترین کمکی نکرد و تازه طلبکار شد که چرا درخواست کمک شده است، ولی با همت چندین نفر از نجات یافتگان و دکترهای با شرافت آلبانیایی از مرگ نجات پیدا کرد.

فقط این را هم بگویم که پول بنرها و پوسترهای عکسهای مریم و مسعود ملعون سر به آسمان می کشد. باز شنیده ها حاکی از آن است که این تبلیغات به قدری زیاد است که نمی شود قیمتی برای آن گذاشت.

این را هم بگویم که زیباسازی مریم رجوی صرفا برای دیدار با مک کین و رودی جولیانی و سایر جنگ طلبان آمریکایی است که هیچ نفعی برای کسی ندارد.

امیدوارم مردم خوب کشورم مفهوم حرفهای من را متوجه شده باشند. آرزوی من موفقیت شما و در خواست دارم همگی دست در دست هم دهیم تا تمام نفرات اسیر را بیرون بیاوریم و این فرقه  را نابود کنیم.

دست بوس همه شما خانواده های عزیز هستم.

یادداشت از زینال شهیدی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11565