• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

میخ آهنین برسنگ نمی رود!

  • کد خبر : 11536
  • 16 نوامبر 2017 - 11:16

ما هر چقدر که به دست قلم های این باند وطن فروش تذکر می دهیم که تعریف شما از جامعه ی جهانی ، شامل آمریکائی است که سلطه گر قهار یک قرن گذشته بوده و برعکس منافع جامعه ی جهانی عمل کرده و تنها منافع یک درصدی های آمریکا درآن لحاظ می شود ، به گوش اینها  نمی رود که نمی رود.
آن طور که میخ آهنین برسنگ نمی رود.
در مطلبی منتشر شده ازاین باند که معمولا بجای سرمقاله، قالب می شود، آمده است : «خواسته جامعه جهانی از ایران موضوع روشنی است. عمل به روح برجام»
اول اینکه دیگر کشورهایی که اکثریت قاطع مردم جهان را دربر می گیرند، چیزی به نام روح برجام را نه برسمیت می شناسند و نه چنین درخواستی ازایران دارند!
چین ، روسیه ، برزیل ، هندوستان ، به درجات زیادی اروپا  و…، بیشترین جمعیت جهان را ( لااقل دوسوم جهان ) درخود جای داده اند و اگر بنا بر جهانی بودن باشد ، این یکی ها برای معرفی شدن بعنوان جامعه ی جهانی ، معتبرترند و همگی اجرای مفاد برجام توسط ایران را تایید کرده ودنبالچه ای به نام «روح» برآن نگذاشته اند!
باند رجوی که این جامعه ی جهانی معتبر تر را قبول ندارد، حق استفاده ازاین واژه راهم ازخود سلب کرده است !
این گروه وطن فروش ، بدجوری به نایب آمریکائی- صهیونیستی دخیل بسته که مسلما معجزه ای از آن برنخواهد خواست ! الا فاجعه ای که براثر اصرار قلدرانه ی قسمتی از هیئت حاکمه ی امریکا که درصورت تداوم و اصرار ، نابودی جهانی را در برخواهد داشت!
این ایران نیست که۱۰۰۰ پایگاه نظامی درجای جای جهان دارد وبنابراین دخالت موثری درامور جهان نمی تواند داشته باشد و خوشتر دارد که مشکلات انباشته شده ی سده ها را که ماحصل دخالت های استعمار است ، حل وفصل کند.
برجام با موادش به بهترین وجهی تعریف شده و دیگران نمی توانند روحی برآن ساخته و به نفع خود تفسیرش کنند. مرجع ذیصلاح برای تعیین نقض برجام یا اجرای آن ، شورای امنیت سازمان ملل متحد است و این مرکز ، وکالتی به مدافعان ثروتمندان بزرگ و کم تعداد جهان نداده است.
متن برجام کاملا روشن و در اختیار افراد و کشورهای زیادی است و آن طور که معلوم است یک توافق هسته ای ست و ربطی به کمک ایران به متحدان مورد تجاوز گرفته ی سلطه گر اعظم ندارد!
اگر بازهم قانع نشدید که آمریکا به سادگی ازاین غلط ها نخواهد توانست بکند ، این یکی را حتما باور داشته باشید که این تحمیل نظر آمریکا به بهای نابودی خودشان و پیر و پاتال های خود رجوی خواهد بود .

یادداشت از وحید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11536