• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آلبانی،گرداب مهلک رجوی + سند خیانت

  • کد خبر : 11534
  • 08 نوامبر 2017 - 11:08

فرقه رجوی هم اکنون مبتلا به هزاران درد است!از جمله ی اینها، نامشخص بودن وضعیت مسعود رجوی ، موقعیت بی ثبات مریم قجر در فرانسه ، ریزش مستمر اعضاء در آلبانی ، رشد روز افزون جامعه جداشدگان که دولت و جامعه آلبانی و «رمسا » و سازمان ملل را نگران کرده است !
حضور فرقه در آلبانی دو کفه ترازو دارد که سنگینی یکی دیگری را سبک تر و قابل سقوط تر می کند ، این دو کفه ، یکی جامعه رو به رشد و فزاینده جدا شدگان است که به دنیای بیرون و ارتباطات اینترنتی وموبایل و … دسترسی دارد و در تهاجم کامل نسبت به مناسبات فرقه ای رجوی است وابتکار عمل را در دست داشته و اگر نظامی تر بگویم شلیک کننده اول است که کنترل صحنه را به دست می گیرد ، اگرچه، به لحاظ کمی نسبت به کفه دیگر کم تعداد است اما به لحاظ کیفی دهها مدار بالاتر است !
کفه دیگر ترازو در آلبانی ، تشکیلات نسبتا مخفی و پنهان فرقه می باشد ! این کفه به لحاظ کمی پرتعدادتر است اما فاقد کیفیت های لازم برای برابری با کفه کیفی دیگر است . نقطه ضعف اصلی این کفه ، تدافعی بودن آن است و اینکه زمان به شدت به ضرر این یکی است ! به طوریکه با چرخش عقربه های ساعت از تعداد آن کاسته شده و رفته رفته ضعیف تر می شوند ! نقطه قوت این کفه دوم ، حیله گری و مکار بودن آن است !
در آلبانی ، جامعه جداشدگان روز به روز منسجم تر شده و هماهنگ تر عمل می کنند . به طوریکه در مدت زمان کوتاهی دولت آلبانی را به نگرانی و هوشیاری بیشتر نسبت به مناسبات فرقه ای و بسته فرقه واقف کرده اند .
فرقه هم بیکار ننشسته و با ادعاهای کاذب وپوشالی در حال قدقد کردن و نق زدن است .
در این رابطه مزدور و شکنجه گر زندان های اشرف، «حسن نایب آقا» را به صحنه آورده و با نامه های کذایی که چندین رونوشت آن را هم به خودشان زده است ! شروع به تخریب و مخدوش نمودن چهره جداشده ها می کند که همه تف سربالاست و بر سر و روی خودش و مریم قجر می ریزد .
گناه این جداشده ها این است که فقط خواهان این هستند تا دولت آلبانی و «رامسا» ترتیبی اتخاذ کنند تا مجبور به دیدن قیافه نحس مسئولین فرقه نباشند و مبلغ پناهندگی ماهیانه را مستقیما از کمیساریا و رامسا گرفته و اوراق هویتی مستقل در آلبانی ، دریافت کنند.
اما فرقه برای جلوگیری از افشاگری جامعه مستقل جداشده ها در آلبانی ، آنها را مجبور می کند برای گرفتن مقرری ماهیانه پناهندگی ، هر ماه به مقر مفید مراجعه کرده و بدین ترتیب از افشاگری آنان چند صباحی جلوگیری کند.
در زیرسندی دیگر از خیانت باند رجوی به فرزندان این مرز و بوم با امضای شکنجه گر معروف حسن نایب آقا ، را می آورم تا ببینید که فرقه جهنمی رجوی ، بعد از اعلام جدائی نیز دست از سر بچه ها ، نمی کشد !اما بیچاره ،مریم جنایتکار نمی داند که جلوی نشر حقیقت را نمی توان با این شیوه ها گرفت.

به دلایل امنیتی  اسم نفر جداشده از طرف نگارنده ، در متن سند فوق ،لاک گرفته شده است .
این سند نیز ، تفی سربالا برای مریم قجر و سران فرقه اش بوده چرا که ماهیت به غایت ارتجاعی فرقه را به خوبی نمایان می کند و از طرفی ادله ای محکم در اثبات حرفهای ما می باشد که این فرقه جهنمی تحمل هیچ کس را به جز خودش در صحنه ندارد و یک دیکتاتوری تمام عیار است!
چهار نکته در مورد این نامه شایان توضیح و تاکید می باشد :
– در قسمتی از نامه گفته شده که :
کلیه مخارج او را جهت انتقال به آلبانی ، فرقه به عهده گرفته است !
مگر سالیان سال به قربانیان و اسیران خود پول داده اید که امروز نفر خودش بتواند ، عهده دار مخارج خود باشد ! عمر وجوانی انسان ها را تباه کردید و الان در کمال بی شرمی ، منت هم می گذارید که ما هزینه انتقال را متحمل شدیم !
از پول رنج وخون این اعضاء و دلارها و دینارهای اهدایی صدام حسین ، دهها بار مریم و مسعود عمل های زیبائی انجام دادند ، زندگی های آنچنانی برای خود مهیا کردند ! الان منت چند دلار را روی سر این بچه ها می گذارید ؟
پولهایی که تا به حال از کمیساریا و سازمان ملل بابت حقوق پناهندگی تک تک اعضاء گرفته اید ، کجا رفته است؟
– در قسمت دیگر گفته اید :
… اعلام بریده گی کرد و خود را هوادار فرقه اعلام کرده است !
مگر شما به جز با این روش اجازه می دهید کسی از شما جدا شود ! مگر شما راه دیگری به جز این برای کسی متصور هستید ! در دیدگاه شما همه اهل جهان یا باید عضو شما باشند و یا هوادار ! بقیه هر که هست ، مزدور رژیم است و باید اعدام شود !
شما توان و ظرفیت تحمل هیچ کس خارج از مناسباتتان را ندارید ! این حس تمامیت خواهی هم همیشه شما را تک و تنها گذاشته است !
– باز هم گفتید :
هرگونه رابطه و کمک مالی با نامبرده ، ننگ و عار سیاسی محسوب می شود !
شما به دنبال نابودی همه جداشده ها هستید و این را علنی هم اعلام کردید !
ننگ و عار سیاسی نوکری صدام حسین و غلام حلقه به گوشی برای عربستان و اسرائیل و اکنون هم آمریکاست !
ننگ و عار سیاسی ، سابقه کثیف سالیان شما در سرکوب وشکنجه و زندانی کردن اعضای خودتان در عراق است !
ننگ و عارسیاسی ،نامشخص بودن وضعیت رهبر فراری تان است !
ننگ و عار سیاسی ، موقعیت بی ثبات مریم قجر در فرانسه است !
ننگ و عار سیاسی،برای شما ، رشد روز افزون جامعه جداشدگان در آلبانی است !
ننگ و عار سیاسی ، خود سوزی ها و خودکشی های بیشمار اعضایتان در مناسبات است !
ننگ و عار سیاسی ، لکه ننگی بر اسم شماست که تاریخ ایران ، از ذکر نام و یاد شما شرمساراست …

یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11534

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی