• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مهرانگیز رضایی،مادر چشم انتظار و مهربان یکی از اسیران فرقه رجوی: گل سر سبد زندگیم را پس دهید!

  • کد خبر : 11511
  • 05 نوامبر 2017 - 10:59

مهرانگیز رضایی، مادر چشم انتظار و مهربان علی فاتحی برای فرزند اسیر خود در فرقه رجوی و خانواده های داغدار نامه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

سلام به پدران، مادران، خواهران و برادران غم فراق کشیده

بیش از سه دهه  است که در حسرت رسیدن صدایی از فرزندم هستم . نه اهل ذوق و هنرم که دلتنگیم را با سرودن غم نامه و یا با تصویر کشیدن نشان دهم و نه اینکه می توانم خودم را آرام کنم.
همین را می دانم که  سی سال ‌پیش که مدت کمی نیست گل سر سبد زندگیم ، نهال به بار نشسته ام که می خواستم در سایه اش بنشینم به خدمت مقدس سربازی اعزام شد.
وقتی که نامه هایش را مرور می کنم که نوشته من نهایت سه روز ازشما دورم قلبم آتش می گیرد . بعد از سال ها بی خبری متوجه شدم که پسرم توسط فرقه خائن و وطن فروش رجوی ربوده شده و در زندان اشرف این فرقه است. چندین بار به محل اشرف و لیبرتی مراجعه وهیچ خبری از گم شده خود نیافتیم. با خودم فکر می کنم چنین آدمی چگونه می تواند ۳۰ سال دور از خانواده باشد.وقتی که قصد ادامه تحصیل درخارج از کشور را داشت و ما هم راضی بودیم می گفت من تحمل دوری شما را ندارم . پس چرا علی من تا این حد سنگ دل شده است. دلتنگم از اینکه پدرش تحمل فراق را نداشت و چشم به راه عزیز سفر رفته، چشم ازدنیا فروبست.
تنها آرزوی من این است که  ترتیبی اتخاذ شود که نه تنها من بلکه تمام مادرانی که غم فراق چندین ساله بر دوششان سنگینی می کند و بعضی مانند من دوران کهولت راسپری می کنند، موفق به دیدار عزیزانشان شوند.

از خواهران و برادران عزیز که در کمپین خانواده ها هستند خواهش می کنم این دل نوشته ناقص حقیر را به گوش دیگر خانواده های هم درد برسانید. امیدوارم سران پلید فرقه منفور رجوی که مسبب آوارگی و درماندگی افرادی چون من شدند در دو دنیا مجازات شود.

باتشکر
مهرانگیز رضایی مادر علی فاتحی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11511