• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

چسباندن عکس رجوی در کوه، بازی بچه گانه ای که یاران شیطان به آن دل خوش می کنند / شما اگر واقع گرا هستید از نابسامانی های درون فرقه خود هم چند عکس و فیلم تهیه کنید

  • کد خبر : 11405
  • 30 اکتبر 2017 - 20:43

چسباندن و آویزان کردن تصاویر شیطانی مریم قجر در برخی کوهستانها و بیراهه های نا معلوم  ، و نشان دادن آن ها در سیمای کذا و دروغ ، مدتی است که ابزار سرنگونی این نگون بخت ها شده و کارهای خنده داری برای بینندگان شده است.
دستاویز پوشالی یاران شیطان، دیر زمانی است که دل خوشکنک و تسلی بخش تاریکخانه شیطان و مریم قجر، شده است !
تلاش کذائی یاران شیطان، مثال بازی کودکانه بچه هائی است که در دوران کودکی خود ، زنگ درب های محل را می زدند و فرار می کردند و با این کار در دنیای کودکانه خود احساس شجاعت کرده و سرگرم می شدند.
این کار ظاهرا برای سرگرم کردن اسیرانتان در آلبانی خوب است و فقط فرقی که کارهای شما با آن بچه ها دارد این است که شما از این کارتان عکس هم می گیرید ، تا وقتی بزرگ شدید ! به آن کارها افتخار هم بکنید.
این بچه بازی های مریم قجر۶۵ ساله ! تازگی ندارد و گمان می رود که تحت تاثیر این روحیه ، به این زودی و یا هرگز بزرگسالی و بات جربگی را نخواهد دید طفلک!
استاد این بزن در روها ! مسعود رجوی است که البته فعلا به نزن در رو تبدیل شده است !
شما اگر واقع گرا هستید از نابسامانی های درون فرقه خود هم چند عکس و فیلم تهیه کرده و بیرونی کنید ! تا نتایج درخشان؟! آن را ببینید!
از زندان ها و بازجوئی های داخل مناسبات و از نشست های سرکوب و مغزشوئی هم عکس و فیلم بدهید !
از تعداد جدا شده ها و علت جداشدن از شما هم یک آماری بدهید ! خوب است ! البته اگر اعلام هم نمی کنید ، نکنید ! فقط یک نگاهی به گذشته بکنید و ببینید که چه جنایاتی را به اسم آزادی و انقلابی گری کرده اید و عمر و جوانی چه تعداد انــسان بی گناه را در بیراهه ها تلف کرده اید و آنگاه شرم کنید !
از سگ دعوا های درونی سران فرقه با مریم قجر هم عکس و فیلم پخش کنید تا مردم ببینند که پشت پرده چهره رنگ و لعاب زده شما چیست و چه می گذرد!
درد شما داشتن زندگی آنچنانی و محافظ داشتن و پلیس بازی تشکیلاتی و امر و نهی کردن به این و آن است ! دنیای کودکانه شما ، محل بازی ، بازی های کوته فکران غیر سیاسی است که چند صباحی می کوشند زندگی بهتری از دیگران داشته باشند و گرنه حرف های دهن پرکنی مثل خلق و میهن و وطن و … برای دهن شما بزرگتر است !
حرفها ، کارها وسیاست های شما ، حتی به درد امروزتان هم نمی خورد ، چه برسد فردا !
مردم ایران بخوبی می دانند که شما وقتی در عراق و اشرف و … پاسخگوی اعمال و رفتارتان نبوده اید .
خانواده های اسیران آلبانی هم ، از ذات پلید رجوی ها ، آگاه هستند و به چشم دیده اند که سالیان سال ، چه بر سر فرزندانشان آورده اید و چطور از خانواده ها در پشت سیاج های اشرف و لیبرتی با سنگ و چماق پذیرائی کردید !
مسعود آن زمان ، مریم هم امروز! بیماران اسکیزوفرنی هستند که همواره بسیار خطرناک ، جسم و روح اعضاء را نشانه گرفتند و هجومی بیمارگونه به ارزشهای انسانی و خود انسان ها ، آورده اند.

یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11405