• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وطن فروشی از بغداد تا تیرانا

  • کد خبر : 11351
  • 28 اکتبر 2017 - 11:01

در زمان صدام حسین از دادن اطلاعات و وطن فروشی گرفته تا دولا شدن جلوی سران عراق تا کشتن کردها سرکوب مردم عراق به خاطر خوش خدمتی به قول خودشان به صاحبخانه کار همیشگی این فرقه بود . بعد از رفتن صدام مدتی هم با صاحبخانه جدید اما این صاحبخانه ابی نبود که این ها بتوانند جلوی آن آبیاری کنند به همین خاطر برای سرنگون کردنش دست به هر کاری زدن از دادن پولهای کلان تا دعوت و دادن کادوهای گران قیمت به شیوخ وسران عشایر اما با وجود این باز عراق انها را اخراج کرد

حال نوبت آلبانی شده است هر چند که آلبانی این ها را به رسمیت نمی شناسد و به آنها اعتماد ندارد اما با وجود این باز همان کارهایی که با اربابشان صدام حسین کردند را می خواهند در آلبانی پیاده کنند اما دولت آلبانی نه تنها به آنها اهمیتی نمی دهد بلکه برای کنترل آنها پستهای نگهبانی گذاشته است.

نکته بیسار جالب این است همین فرقه رجوی که روزی به دستور صدام حسین کردها را قتل وعام کرد مریم رجوی برای کردستان و پیشمرگه های کرد پیام حمایت می فرستد شاید فکر می کند آنها هم مثل عربستان شاید روزی اینها را حمایت کنند و بتوانند جایی برای خود پیدا کنند اما غافل از اینکه روزی همین منافقین با تانکهای خود کردها را زیر شنی می گرفتند و کشتند . غافل از اینکه همین منافقین بودند که صدام را وادار به استفاده از بمب شیمیایی بر سر مردم بیگناه حلبچه کردند. اما امروز همین فرقه برای آنها پیام حمایت می فرستند. همین فرقه ای که با فرماندهی طارق عزیز به کردها حمله کرد . همین فرقه ای  که دیروز وطن فروشی برای عراق می کرد و امروز در آلبانی . البته ناگفته نماند  آن آدمهایی که در فرقه اسیر هستند دیگر افراد قدیم نیستند و دیگر نه مسعودی وجود دارد که بتواند دوباره همگان را فریب دهد و آنها باور کنند.

یادداشت از همایون کهزادی

انتهای پیام / انجمن یاران ایران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11351