• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

افشاگری: « سرهنگ وسلی مارتین » و ساندویچ های مرغوبِ رجوی

  • کد خبر : 11349
  • 26 اکتبر 2017 - 11:35

کسانی از خانواده ها که به قرارگاه منحوس اشرف مراجعه کرده اند ، گاها چهره ی « سرهنگ وسلی مارتین » و برخورد تند و خصمانه ی او را با خانواده ها مشاهده کرده و هم حرف های درگوشی آنان با فرماندهان دل سنگ باند رجوی را – که این یکی ها، دایر براذیت اعضای خانواده ها را بود – ملاحظه نموده اند.
بازهم دردوران او بود که به هنگام توهین و تف پرانی به اعضای خانواده ها ، ناظر عدم جلوگیری مامورانش ازاین کار زشت بوده اند! مامورانی که درطول این جهاد مقدس!! بر علیه خانواده ها ، مدام ساندویچ های مرغوب همبرگر از گماشتگان رجوی دریافت کرده و به جای جلوگیری از آزار خانواده ها که به طور قانونی و با مجوز دولت عراق آمده بودند ، خنده کنان به خوردن این ساندویچ ها مشغول می شدند !
اینها نمونه های آشکاری از رفتار این سرهنگ بود که خانواده ها ناظر آن بودند و حالا حساب باید کرد که درقفا چه می گذشته و این سرهنگ نماینده ی اشغالگران عراقی چه زد و بندهایی با باند رجوی داشته وچه امکاناتی برای «عشایر انقلابی» که به داعش تغییر نام یافت ، درکمپ اشرف تدارک می دید!!
او که مدتی است که به یکی از حامیان علنی باند رجوی تبدیل شده ، به این گروه اجازه داده است تا به نام او مطالبی در نشریات رجوی ها چاپ گردد.

یادداشت از نوید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11349