• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فیلم ناتمام «سمیه» آیا تمام شد؟

  • کد خبر : 11191
  • 17 اکتبر 2017 - 11:48

بر اساس شنیده ها سمیه محمدی شخصیت اصلی مستند «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» روز گذشته به کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی رفت و از فرقه رجوی اعلام جدایی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق به نقل از تسنیم، سمیه محمدی شخصیت اصلی مستند «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» سال‌ها دلبسته فرقه رجوی بود اما حالا پس از دو دهه تصمیم گرفته است از منافقین جدا شود.

«فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» ساخته مرتضی پایه‌شناس و به تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا روایتگر بخشی از زندگی پدری بود که خواهان نجات فرزندانش از دامی بود که سال‌ها درگیر آن شده بود.

این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای درباره پدری بود که در سال ۷۰ ایران را ترک کرده و به کانادا می‌رود. دختر او در سال ۱۳۷۶ برای بازدید از کمپ اشرف به عراق می‌رود اما دیگر نمی‌تواند به کانادا بازگردد. پدر او مصطفی محمدی بارها برای بازگرداندن دخترش سمیه محمدی به این اردوگاه رفته اما موفق نشده است. فیلمبرداری این فیلم در کشورهایی از جمله عراق، کانادا، آلمان، فرانسه و سوئد انجام شده بود.

پدر وی سال‌ها به‌دنبال نجات دخترش از دست فرقه رجوی بود.

تصویر مرتبط

مصطفی محمدی عضو سابق منافقین که خود زمانی سمیه دختر ۱۵ساله‌اش را به عراق و کمپ اشرف فرستاده بود، سال‌ها  به‌دنبال راهی برای رهایی دخترش از فرقه تروریستی رجوی بود اما او با وابستگی دخترش به منافقین و بی‌میلی‌اش برای بازگشت به محیط خانواده مواجه می‌شد.

مصطفی محمدی از مرحله به مرحله این تلاش فیلم گرفته به‌ امید روزی بود که با دخترش خاطرات آن روزها را مرور کند و گویا این روز فرا رسیده است.

به گزارش فراق، با جدایی سمیه محمدی می توان گفت فرقه رجوی به ایستگاه آخر عمر خود رسید.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11191

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.