• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

تشکیلات فرسوده رجوی به پایان راه رسیده است / هر خواسته ای می توانید داشته باشید به غیر از اینکه درخواست جدایی یا ارتباط با خانواده را نمایید

  • کد خبر : 10890
  • 18 اکتبر 2017 - 9:29

در سایت ایران افشاگر متعلق به فرقه رجوی چشمم به مقاله ای خورد که توجهم را جلب کرد و کنجکاو شدم و تا آخر آن را خواندم. در این مقاله اوج وقاحت و دروغ پردازی مریم رجوی مشاهده می گردد و جدا آدم را به خنده وا می دارد.

در این مقاله نوشته شده که فرقه رجوی و تشکیلات آن چه در سال ۱۳۸۲ یعنی بعد از تهاجم آمریکا به عراق و سرنگونی صدام حسین و چه بعد از ورود آنان به کمپ لیبرتی در اعتلای  کامل و رو به جلو بوده و همیشه تشکیلاتشان محکمتر شده است.

اما من و تمامی نفراتی که در مناسبات فرقه ای رجوی بوده ایم خوب می دانیم که وی چه ترفندهایی به کار برد و چه فشارهایی بر افراد وارد کرد تا فرقه از هم پاشیده خود را چند صباحی بیشتر سرپا نگاه دارد.

مگر مریم رجوی نبود که التماس می کرد که افراد تشکیلات را ترک نکنند و بعد تهدید می کرد که اگر ترک کنند فلان و بهمان خواهد شد. مگر او نبود که می گفت خانواده هایی که برای دیدن عزیزانشان بعد از بیست یا سی سال به عراق آمده بودند را با سنگ بزنید و می گفت اینها دشمن شما هستند و آمده اند تا شما را از سازمان جدا کنند.

مگر مریم رجوی نبود که در برابر نفراتی که سیتی زن کشورهای اروپایی و آمریکایی و گذرنامه آن کشورها را داشتند و سفارتهای کشورهای مربوطه برای بردن آنها به کشورهای خودشان آمده بودند مانع می شد و می گفت که آنها دارند فریبتان میدهند. مگر او نبود که در لیبرتی نمی گذاشت کسی از کمیساریا برگه پناهندگی پر بکند و میگفت کمیساریا شما را فریب میدهد.

مگر مریم رجوی نبود که نفرات را فریب می داد که هتل مهاجر شکنجه گاه وزارت اطلاعات ایران است. چقدر او به همه ما دروغ گفت با انواع نیرنگ ها تلاش کرد تا ما را در تشکیلات نگاه دارد. بعد هم که از عراق اخراج شدیم و به آلبانی آمدیم چرا قرارداد سه جانبه یا چهار جانبه با کمیساریا و آمریکا و دولت آلبانی بست که مستمری نفرات را خود فرقه بدهد.

چرا در حال حاضر به دویست و پنجاه نفر کسانی که خواهان رهایی از این تشکیلات هستند اجازه خروج داده نشده است و قرنطینه شده اند؟ چرا در آلبانی نمی گذارند خانواده ها با عزیزانشان ملاقات کنند؟ چرا اخبار دروغ در خصوص وضع زندگی افراد جداشده را به خورد افراد داخل تشکیلات می دهند؟

در یک جمله می توان گفت که این تشکیلات را با نیرنگ و دروغ و وعده و تهدید و سیم خاردار و ندادن امکانات و سیستم های کنترلی سرپا نگه داشته اند. در یک نگاه هر کس می تواند به روشنی متوجه شود که تشکیلات فرسوده رجوی به پایان راه رسیده است. دیگر از اعتلا و پایداری و استحکام تشکیلات دم زدن و با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشتن سودی ندارد.

ما نجات یافتگان در آلبانی هر روز شاهد خروج نفرات بیشتری هستیم. سیر جدایی ها و فرارها روز به روز بیشتر شده و به رده های بالای تشکیلات هم رسیده است. دیگر دروغهای پوچ مریم رجوی هم هیچ دردی از او دوا نخواهد کرد.

آلبانی آخر خط این فرقه پوسیده است. من شهادت می دهم که  هر مطلبی در سایتهای مختلف در افشای دروغ های مریم رجوی آمده کاملا درست می باشد. ما نجات یافتگان یک عمر در این تشکیلات بوده ایم و درستی تمام مقالاتی که علیه مریم رجوی و فرقه اش نوشته شده کاملا درست و واقعی است. کم گفته اند که زیاد نگفته اند.

آخرین خبری که از درون تشکیلات فرقه رجوی به دست آمده این است که مسئولین به نفرات گفته اند که شما هر خواسته ای می توانید داشته باشید به غیر از اینکه درخواست جدایی یا ارتباط با خانواده را بنمایید. گفته اند در عوض هر کسی نمیخواهد می تواند در نشست ها شرکت نکند و حتی اصلا کار هم نکند و هرچه بخواهد برایش فراهم میکنیم. این هم البته احتمالا به زعم مریم رجوی از اعتلای بیش از حد است.

در آینده واقعیتهای بیشتری از دروغ و دغل و فریب مریم رجوی خواهم نوشت.

یادداشت از محمد هاشمی 

رها شده از فرقه رجوی در تیرانا 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10890