• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اراجیف تکراری مریم عضدانلو به مناسبت اول ماه مهر / رجوی همیشه دانشجویان را یک مشت جوان سوسول می پنداشت

  • کد خبر : 10832
  • 25 سپتامبر 2017 - 9:58

با شروع سال تحصیلی جدید باز هم مریم عضدانلو ژست مردمی گرفته و دوباره یک سری اراجیف تکراری اش را به همین مناسبت بلغور کرده است .

وی در حالی در اراجیف تکراری اش تحت عنوان پیام به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید گفته که درس اول باید درس آزادگی باشد که خودش و شوهر مفقودالاثر اش نه تنها هیچ بویی از آزادی و حقوق بشر نبرده اند بلکه با اهرم سرکوب انقلاب کذایی نیروها را در مناسبات استالینی اش تحت شدیدترین سرکوب  ها و سانسور و خفقان قرار داده بودند.

همچنین عضدانلو در حالی برای دانشجویان و دانش آموزان پیام می فرستد که سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی تعداد زیادی از همین دانش آموزان و دانشجویان مثل امثال بنده را از سر میز کلاس درس و مشق با انواع و اقسام حیله ها و نیرنگ ها فریب داده و به عراق کشانده و به کشتن داده است . من یادم هست که در سال ۵۸ مسئول سازمان در شهر ما می گفت کلاس و دانش برای ما چه حاصل برادرم کشته شد و اینگونه ما را  که آنزمان دارای شور انقلابی گری داشتیم ولی از شعور انقلابی کافی برخوردار نبودیم ؛ تحریک می کرد که درس و مشق و کلاس را رها کرده و برای پیشبرد اهداف ضد مردمی  به سازمان پیوسته و بکار گرفته شویم و بعدا خانه و کاشانه و خانواده را رها کرده و راهی عراق شده و در جنگ ضد میهنی صدام علیه مردم ایران بکار گرفته شده و کشته شویم تا مسعود و مریم چند صباحی بیشتر بتوانند تشکیلات قرون وسطایی شان را حفظ کنند .

عضدانلو در قسمتی از اراجیف تکراری شان خود را مدافع کودکان محروم از تحصیل که مجبور به کار و بیگاری شده اند ؛ می پندارد که خودش به همراه شوهر مفقودش در تشکیلات قرون وسطایی اش انواع اقسام بیگاری ها مثل علف کنی در بیابانهای عراق  را راه اندازی کرده بود و تعداد زیادی از بچه خردسال را که حاصل طلاقهای اجباری سازمان بودند را از اروپا به قلعه اشرف کشانده و از آنها بجای اینکه درس و مشق بیاموزند بیگاری می کشید .

همچنین وی در حالی دم از حق و حقوق معلمان و دانشجویان و دانش آموزان  می زند که خودش و سازمان تروریستی اش تعداد زیادی از همین معلمان و دانشجویان و دانش آمو زان را با بهانه های مختلفی نظیر سر انگشتان اختناق در عملیات تروریستی اش در ایران کشته و خانواده های شان را داغدار کرده است . و من یادم هست که رجوی همیشه دانشجویان را یک مشت جوان سوسول می پنداشت و اصلا آنها را به عنوان یک قشر روشنفکر و آگاه و فعال به رسمیت نمی شناخت و قبول شان نداشت .

در پایان ضمن تبریک به دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت بیشتر برای شان ؛ خطاب به عضدانلو سرکرده فعلی فرقه بایستی یاد آور شوم که همانطور که خود ت بهتر از هر کس دیگری می دانید حنای شما و آن سازمان فرقه گرا و تروریستی تان دیگر رنگی ندارد و کسی را نمی فریبد و نمی توانید دیگر مثل اوایل انقلاب با این پیامهای تکراری با سس آزادی و دفاع از حقوق معلمان و کودکان کار کسی بخصوص قشر آگاه دانشجو و دانش آموز و معلمان را بفریبید . وخوشبختانه امروزه قشر دانش آموز و دانشجو و معلم در ایران بخاطر رشد ارتباطات در حدی از بلوغ فکری هستند که نه تنها توجهی به اینگونه اراجیف تکراری مریم عضدانلو نمی کنند بلکه بیشتر به دروغپردازی های این فرقه تروریستی پی می برند . بنابر این عضدانلو با اینگونه اقدامات مذبوحانه و پوشالی بیشتر دست خودش  و دستگاه دروغپردازی سازمان تروریستی اش را نزد همه بخصوص قشر آگاه دانش آموز و دانشجو رو می کند .

یادداشت از علی جهانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10832

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی