• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

جدیدترین پیام از طرف رجوی برای سران فرقه

  • کد خبر : 10811
  • 24 سپتامبر 2017 - 9:34

محمد هاشمی – آخرین خبری که از دوستانم در داخل تشکیلات  به دستم رسیده به این قرار است که: پیامی از طرف مسعود رجوی برای مسئولین از رده «M جدید» به بالا خوانده شده و محتوای نامه به این شکل است که «شما در این شرایط نباید به تعهدات خود پشت بکنید. شما مسئولین با سابقه سازمان هستید و شما عصاره انقلاب ایدئولوژیک هستید و تمام عمرتان در این مبارزه بوده اید و ارزشهایی از این انقلاب کسب کرده اید، شما نباید خسر الدنیا و الآخره بشوید و …»

این پیام نشان دهنده این است که تشکیلات فرقه ای به بن بست رسیده و رو به نابودی است. به همین دلیل رجوی تلاش میکند به هر شکل شده چند صباحی دیگر تشکیلات را به هر شکل سرپا نگه دارد و نشان بدهد که هنوز اپوزسیون ایران است و استفاده های سیاسی بکند. ولی پر واضح است که آب از سر رجوی بالاتر رفته و ریزش نیرو و فرار کادرها سرتاپای وجود تشکیلات پوسیده فرقه ای را به لرزه انداخته است. رجوی به التماس افتاده تا شاید چند نفر را چند روز دیگر حفظ کند.

گفته بودیم که آلبانی پایان راه به اسارت گرفتن دوستانمان است. ما نجات یافتگان هم به رجوی و سران این فرقه می گوئیم که فشار و تهدید و التماس برای ماندن در فرقه کارساز نیست و این شما هستید که باید گور خودتان را گم بکنید. در آینده نزدیک جشن آزادی تمام دوستان در اسارت را خواهیم گرفت.

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10811

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام