• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تلاش جدا شده های فرقه رجوی در حال نتیجه است / خشم دولت آلبانی از رفتارهای سران فرقه

  • کد خبر : 10705
  • 18 سپتامبر 2017 - 13:39
در ابتدای همین ماه میلادی مریم رجوی دستور قطع مستمری پناهندگی رها شده ها از تشکیلات را صادر کرد. البته طی یک سال گذشته مدام مستمری افراد را به بهانه های مختلف قطع می نمود یا دیرتر یا کمتر میداد و البته مشاهده می کرد که اعتراضی بلند نمی شود. هدف او از قطع کامل مستمری ها چه بود؟ موضوع در سه محور خلاصه میشود:

یکم، میخواست با این کار توان نفرات جدا شده را بسنجد و اگر دید جدا شده ها توان مقابله ندارند و متحد نمیشوند فشار را بر آنها بیشتر و بیشتر کند و آنها را طوری در تنگنا قرار بدهد تا مجبور به برگشت شوند.

دوم، میخواست ببیند عکس العمل کمیساریا در مقابل این کار چیست و اگر کمیساریا بی تفاوت می ماند و اقدامی نمی کند باز هم فشار بر روی افراد رها شده را بیشتر نماید.

سوم، میخواست ببیند موضع دولت آلبانی و مشخصا وزارت کشور در برابر این کار چیست.

کلا فرقه رجوی و سر کردگانش میخواستند شرایط را خوب بسنجند و اگر موفق شدند وابستگی نفرات جدا شده را به سازمان بیشتر کنند تا جدا شده ها نتوانند در دنیای آزاد حرفشان را بزنند و در سکوت مطلق بسر ببرند و جدا شدگان را منزوی و از هم منفک بکنند.

اما باز هم رجوی اشتباه محاسبه جدی داشت و این کار به ضد خودش تبدیل شد. همین کار رجوی باعث شد تمام جدا شده ها متحد و یکسو شوند و از طرفی دولت آلبانی هم از این کار بشدت خشمگین شد که باعث اعتراض وزارت کشور به رجوی گردید. همچنین باعث شد کمیساریا برای اولین بار در طرف جدا شده ها قرار بگیرد.

مریم رجوی بعد از اینکه فهمید اشتباه محاسبه جدی داشته به غلط کردم گفتن در برابر جدا شده ها افتاد و به تمام نفرات و همچنین به کمیساریا در ژنو و وزارت کشور اعلام نمود که اصلا قصدی ندارد که مستمری را کم یا قطع کند. مریم رجوی، صد بار غلط کردی که خواستی مستمری را قطع کنی. حالا بچه می ترسانی؟ خودت گفتی اینجا عراق نیست.

همین موضوع باعث شد که هم دولت آلبانی و هم کمیساریا به دجالگری مریم رجوی بیشتر پی ببرند و وضعیت تشکیلات او را بیشتر بشناسند. الان تا همین جا برای ما افراد رها شده از تشکیلات رجوی یک پیروزی بزرگ و همچنین یک تو دهنی محکم برای مریم رجوی بود.

هر چند مریم رجوی به غلط کردم گفتن افتاده است ولی ما رهاشدگان از تشکیلات رجوی از خواسته خود کوتاه نمیاییم و روزانه برای گرفتن حقوق خودمان از کمیساریا مراجعه خواهیم کرد و خواسته ما این است که کمیساریا مستقیما حقوق ما را بدهد تا اینکه دوستانی که در درون فرقه رجوی خواستار جدایی هستند واهمه ای نداشته باشند.

مریم رجوی موضوع مستمری پناهندگی را چماق بالای سر ناراضیان داخل تشکیلات کرده است و به آنان می گوید که اگر بیرون بروند حقوقی به آنان داده نخواهد شد و فلان و بهمان می شوند و با همین ترفند آنان را در اسارت خودش نگاه داشته است و توان تصمیم گیری برای خروج را از آنان گرفته است.

ما جدا شدگان در بیرون تشکیلات فرقه ای برای نجات دوستان دربندمان به صورت شبانه روزی تلاش میکنیم تا راه را برای رهایی آنها هموار سازیم تا بدون دغدغه و نگرانی به زندگی آزاد روی بیاورند.

تشکیلات مخوف فرقه رجوی درحال فروپاشی است و نفس های آخر را می کشد. ما جدا شدگان باید اتحادمان را بیشتر و بیشتر نماییم و این جامه پوسیده را خنجر زده صد پاره کنیم و آزادی را بدست آوریم و آن روز نزدیک است.

یادداشت از محمد هاشمی 

رها شده از فرقه رجوی – تیرانا – آلبانی
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10705

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی