• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

عادل حزبه پور، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: خانواده ها در فروپاشی تشکیلات رجوی در آلبانی نقش اساسی ایفا خواهند کرد

  • کد خبر : 10679
  • 17 سپتامبر 2017 - 11:13

روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ آقای عادل حزبه پور برادر عبدالامیر حزبه پور که مدت ۳۰ سال است در اسارت فرقه رجوی بسرمی برد دردفترانجمن نجات شعبه خوزستان حاضر و جهت پیگیری آخرین وضعیت برادرش با اعضای انجمن ملاقات نمود.

حزبه پور دراین ملاقات گفت با انتقال اعضا از عراق به آلبانی ما تصور می کردیم علاوه برتضمین سلامت جانی آنها شرایط برای برقراری ارتباط تلفنی ویا ملاقات حضوری خانواده ها فراهم میشود. زیرا آنها دریک مکان بازتر و آزادتری نسبت به عراق قرارگرفته اند وبه شبکه های اجتماعی مانند اینترنت و فیسبوک و تلگرام دسترسی دارند ولی اخباری که بدست ما می رسد نشان می دهد که شیوه های کنترل آنها افزایش یافته است وهمچنان از امکانات ارتباطی محروم هستند . وظیفه ما خانواده ها درشرایط کنونی چیست؟
اعضای انجمن نجات شعبه خوزستان ضمن تشکراز حضور آقای حزبه پور دردفتر انجمن شعبه خوزستان درپاسخ گفتند انتقال اعضا از عراق به آلبانی وضعیت متفاوتی را بوجود آورد از یک طرف اعضا به لحاظ بعد مسافت دورتر وبا توجه به اینکه درگذشته خانواده ها امکان رفتن به عراق را پیدا می کردند از دسترس خانواده ها خارج شده اند ولی حسن بزرگ حضور اعضا درآلبانی اینست که آنها از فضای بسته عراق خارج و در معرض دنیای آزاد قرارگرفته اند لذا از بعد عاطفی و احساسی واقعیت های دنیای آزاد وکانون خانواده درآلبانی آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
اعضایی که سالیان از زن و بچه جدا بوده اند و حتی صدای خنده کودکی را نشنیده اند با دیدن آنها در خیابان های آلبانی منقلب خواهند شد. موج جدایی اعضا درماه های اخیر ناشی از همین تغییرشرایط است. سرکردگان این فرقه تروریستی خیلی تلاش دارند که با وارد کردن انواع فشارها و حتی بکارگیری شیوه های ضد انسانی قطع مستمری اعضا مانع از جدایی آنها شوند ولی تلاش های افشاگرایانه اعضای جدا شده درآلبانی بزرگ ترین ضربه را برپیکر فرسوده این فرقه وارد کرده است همچنین فعالیت های روبه گسترش خانواده ها و سیل نامه های ارسالی آنها به کمیساریای آلبانی ومسئولین دولت آلبانی سران این فرقه را تحت فشار قرارداده است .
جدایی بیش از ۲۵۰ نفر در یک سال اخیر ناشی از همین فعالیت های خانواده ها واعضای جدا شده است. خبرهای خوشحال کننده حاکی از اعتراضات گسترده درداخل مناسبات نسبت به اقدامات و توطئه های مریم درانتقال اعضا به یک محل قرنطینه درحومه شهرتیرانا است.امری که فروپاشی این فرقه را تسریع خواهد کرد.آقای حزبه پور ضمن تشکر از توضیحات اعضای انجمن نجات شعبه خوزستان گفت همانطورکه خانواده ها باهمکاری اعضای جدا شده سران فرقه را مجبور به عقب نشینی از عراق نمودند در فروپاشی تشکیلات آنها در آلبانی نیز نقش اساسی را ایفا خواهند کرد.
اعضای انجمن ضمن تقدیر از احساس مسئولیت و تلاش های آقای حزبه پور آزادی هرچه زودتربرادرش عبدالامیر را آرزو کردند.

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10679

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد