• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

شوهای مسخره مانکن پیر برای معرفی مسؤول اول

  • کد خبر : 10620
  • 16 سپتامبر 2017 - 9:59

هر بار که خبرهای مربوط به فرقه را می بینم ناخودآگاه فکر و زبان به یک سو می رود. باز برنامه های تکراری و حرفهای تکراری انگار طی این چند ده فقط یک سناریو برای سازمان و رده های بالای شورای رهبری نوشته شده که هر بار بایستی آن را تکرار کنند!
مریم قجر نمایش های مسخره عراق رو هم به آلبانی انتقال داده است. این مانکن پیر و عجوزه ، سیرکی راه انداخته که افراد درون و بیرون از مناسبات رو با دلقک بازی های خود سرگرم کرده . با اینکه افراد درون مناسبات همگی به خوبی می دانند که همه این مراسم ها و مناسبت ها واهی است اما باز سر تعظیم فرود می آورند و خود را به بی خیالی می زنند زیرا چاره ای جز این برای اسیران نگذاشته اند .
با دادن وعده های پوچ هم ردیفی و مسئول اول سازمان به زنان سر سپرده اش همچون خیال واهی ریاست جمهوری خودش در تلاش است که آنها را بتواند یک روز بیشتر در اسارت نگه دارد .بی خبر از اینکه بیرون از مناسبات این مقام ها و پست ها هیچ کدام واقعی نیستن و حتی آنها را آدم حساب نمی کنند. چه برسد به پست و مقام آنها ، ناگفته نماند در درون سازمان پست و مقام مسئول اول به هرکس داده نمی شود . به اشخاصی داده می شود که دست پرورده مریم و انقلابش باشد و همانند کروکودیل وحشی و درنده باشند ،که بتوانند افراد اسیر را به راحتی کنترل کنند .
هیاهوی پست مسئول اول تمام نشده ، سال روز جابجای افراد اسیر در عراق به آلبانی از راه رسیده که این دنباله مضحکه بازی مریم قجرهستش .
“مریم قجر در پیامی با شادی و مسرت از سالگرد هجرت بزرگ پایان پیروزمند انتقال امن و سازمان‌یافته مجاهدین در ۱۹شهریور ۱۳۹۵خبر داده از آن مجاهدان آزادی ” !!؟
ای کاش به جای تجلیل و مناسبت ها کمی هم به این فکر می کرد ، کدام انتقال امن ؟ معلوم نبود چه چیزی رو می خواست ثابت کند . افراد را به کشتن داد و از خون آنها مراسم مظلوم نمایی اجرا کرد و با انتقال بازمانده ها مراسم شادی به پا کرد .برای هر اتفاقی نمایش مسخره ای برگزار می کند . معلوم نیست این زن بیمار برای عرض اندام و مطرح کردن خودش تا کجا می خواهد پیش برود .
کدام مجاهدان آزادی ؟؟ آنهایی که توسط این پیر زن شارلاتان اسیر شده اند ؟ حتی برای افراد از دست رفته خم به ابرو نیاورد و خودش رو سبب این اتفاقها نمی بیند و همیشه دنبال این هستش که کسی رو مقصر برای اعمال زشت خودش پیدا کند .به راستی خیلی وقیح است که زیر بار هیچ کدام از گندکاری های خود و همسر بزدلش نمی رود !
در آخر هم بحث اینجاست که هزینه های هنگفت این مراسمات عزا و شادی از کجا می آید ؟ که حتی افراد سرشناس مثل خواننده برای شوهایشان انقدر مایه خرج نمی کنند .
باکمی تامل و تفکر می توان فهمید این هزینه ها از کلاهبرداری های به نام مراسم گلریزان و کمک های اجنبی ها به دست می آید یعنی چسبیدن به دامن بورژوازی که همیشه در درون سازمان مدعی این بودند که باید از آن دوری کنیم.
این ها نمونه ای از ثمره انقلاب مریم هستش که جز بدبختی برای افراد اسیر چیزی به ارمغان نداشه است.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کردستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10620

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»